Alla inlägg den 28 april 2008

Av Linda - 28 april 2008 18:30

idag shoppade jag igen efter skolan...


Jag köpte svarta adidas shorts och en röd/svart team sportia tshirt+ svart/vita fotbollsstrumpor till Viggo..som matchar hans nya fotbollsskor förträffligt bra.

Hans fotbolls"mundering" har nu gått på sammanlagt 700-800 kr..inte billigt direkt när barnen ska börja på aktiviteter.


Sen var jag i blomsterlandet för tredje gången på en vecka ;-)...köpte fler blommor och mer planteringsjord...så nu har jag planterat lite till idag.

Jag är såååå dum jag vet...man ska inte plantera innan risk för frost är över men det är ju sååååå varmt och soligt ute..jag kan inte låta bli.

Det är så roligt !!

Jag köpte lite fina liljor (lökar), jag bara älskar liljor..de luktar ljuvligt.

Bilder på mina blommor och rabatter m.m kommer senare under dagen....


Vi har blivit indelade i nya grupper nu i skolan *snyft*...jag kommer sakna min gamla grupp, man kommer ju så nära varandra.

Speciellt en person kom jag nära då vi bor i närheten av varandra, jobbar nästan på samma ställe (vår reception och chef m.m är på hennes arbetsplats + att vi hämtar maten där)..och så har vi barn båda två..våra två stora barn kommer gå i skolan tillsammans i högstadiet.

Så vi har ju mycket gemensamt, hon var den första i klassen jag började prata med..hon var så lätt och prata med.


Men visst, den nya gruppen känns också bra..de är ju snälla alla i klassen så det är inga problem på det sättet.

Trodde bara inte vi skulle byta allaredan...jag var inte alls beredd. Vi skulle egentligen byta efter sommaren, i höst.

Men vår lärare gjorde en liten kupp och överasskade oss totalt idag. 

Av Linda - 28 april 2008 18:29

Av Linda - 28 april 2008 18:23

Idag hade saga pojkvännen (grannen) på besök..de lekte och hade så roligt i gröngräset.

De donade med traktorerna en hel del med... vad gör inte Saga för kärleken ;-)

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards