Alla inlägg den 3 april 2008

Av Linda - 3 april 2008 22:20

har haft lite smått ångestattacker idag, hjärtklappning, röd och varm i ansiktet, rödflammig på halsen/bröstet, skakig.

Har inte haft sånt här innan men nu senaste veckan har jag haft det till och från. Tror det beror på allt som hänt senaste veckan i min omgivning...kan inte berätta vad som hänt men jag har mått dåligt iallafall.


Tänker på dig mamma och hoppas allt blir bra...massa kramar...

Älskar dig !

Önskar dig allt gott i livet... 


Av Linda - 3 april 2008 22:11

fy så ledsamt det är att läsa på denna sidan...det är om en liten söt och go flicka som dog i Tsunamin. Svårt och tro att hon är död.

Kunde lika gärna varit MIN lilla Saga.....tänker tanken och ryser inombords. Vad skulle man gjort egentligen om ens barn försvinner i en stor våg?

Jag skulle aldrig blivit mig själv igen iallafall...


http://www.saga.kalmhansen.se/



Detta är en av anledningarna att jag aldrig aldrig vill åka till Thailand..iallafall inte med mina barn.

jag vill inte riskera att nåt liknande ska hända med dem.

jag fattar inte hur folk fortfarande vågar åka dit...det kan hända igen. Men folk bryr sig inte verkar det som. 

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards