Alla inlägg den 25 april 2008

Av Linda - 25 april 2008 19:00

Har shoppat idag med mamma..köpte kitty keps, kitty hatt, kitty tshirt, kitty linne och Kitty badrock med dragkedja på H&M till Saga...

En jäkla massa Kitty helt enkelt ;-)...


Till mig själv köpte jag en blus och ett linne på Indiska och lite glittrigt puder, glittrig eyeliner + svart kajal på Lindex.


Och så var vi på plantagen och köpte blommor som jag nu planterat...jag började på att rensa lite ogräs i en annan rabatt och satte ner vårginst och nån annan växt.

Planterade lite i blomlådorna med....så här är det fullt upp dagarna i ända med trädgårdsarbete tycker jag.


Jag var inne i nån sportaffär och köpte ett par adidas fotbollskor för 299 kr till Viggo, skitsnygga svarta/röda.....

Ska se om jag hittar strumpor, shorts och tröja med innan fotbollen börjar i maj. Benskydd har vi då Tova spelade boll...så det slipper jag köpa.


Jesses vilken huvudvärk jag hade efter shoppingturen iallafall.


Just den här kitty tröjan på bilden fick hon och den ska hon få ha på sig inatt som pyjamas tröja. Hon är så stolt och nöjd här med sin nya tröja.


Nä nu är jag trött...ska lägga barnen och sen slöa framför teven resten av kvällen.



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards