Alla inlägg den 21 april 2008

Av Linda - 21 april 2008 17:54

*puh* har rensat färdigt i landet nu, jesses vad slitsamt.

Men nu är jag äntligen färdig !

Min kropp lär ömma mer än mest imorgon...

Men jag är ledig från skolan, ska sitta hemma och försöka göra klart projektarbetet som jag började på i lördags.


Och sen köpte jag lite fina stenparti blommor och satte där så nu är det lite färg där med, vitt, rosa och blått...samt en annan blå lite högre blomma.


Niklas och barnen hjäptes åt att sätta upp studsmattan som legat i garaget hela vintern..sen fick barnen hoppa en och en, de stod på kö och vi sa vems tur det var.

De gillade inte det systemet men det måste vara lite regler då Saga är så liten och Tova så stor, de kan inte hoppa samtidigt. 


Ska snart göra mig två "pärlan" smörgåsar med kräftor på ca 6 points sammanlagt

Av Linda - 21 april 2008 09:13

Är barnen en prydnad som bara ska visa upp eller?

En modegrej/ trend ?

Ett barn som kan visa upp för alla vilka dyra fina nappar och kläder, skor m.m föräldrarna har råd att spendera sina pengar på...visa för alla hur rika de är?


Jag måste bara säga en sak iallafall..jag hade definitivt inte blingat mitt barn med guldnapp och guldskor...hur fult är inte det?

Då är det finare med små rosa skor till lilla prinsessan....

Och favoritnappen härhemma är en vanlig vit napp eller den rosa med hennes namn på!

Betydligt finare än en napp i guld...och tänk nappar, de försvinner helt spårlöst ibland.

Tänk om en napp i guld skulle försvinna?!


Och att köpa en vagn för 8 000-10 000 spänn..det är sjukt !!

Jag skulle ALDRIG lägga ut så mycket pengar för en sketen vagn bara för att kändisarna rullar runt med såna.


Sagas vagn köpte jag begagnad för 800 kr...och den var i nyskick. Jag har varit jättenöjd med den och det var lagom pris för en fräsch vagn som knappt såg använd ut.


Skötväska hade jag inte ens nån användning av till Saga..jag lade blöjor m.m i en påse i vagnens underrede, det funkade lika bra.


Namnskylt köpte jag dock för jag ville skylta med hennes fina namn ;-), men den gick sönder redan efter 3-4 månader när jag hivade in vagnen i bilen och skylten vek sig under vagnen, då brast hålen som ståltråden satt i och man fäste i vagnen.

Så nu ligger skylten i hennes korg i hatthyllan och skräpar sen 2 år tillbaka.



http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2297893.ab


Av Linda - 21 april 2008 09:02

vilken träningsvärk jag har i låren, ryggen och armarna idag efter att jag rensade ogräs i landet igår.

Men jag måste rensa lite idag med så det blir klart, men det är så fint väder så jag måste ut och göra nåt i trädgården...det finns ju inget annat och göra när man är ute i trädgården än och fixa lite med ogräs m.m

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards