Alla inlägg den 2 april 2008

Av Linda - 2 april 2008 22:19

en svartvit fin bild på Saga, taget idag...man ser nån vattkoppa i ansiktet här.


Ang. skolarbete så är det en annan i klassen som ska skriva om aspergers (hur nu det stavas?), hon sa det direkt så jag kan inte skriva samma som henne..

Så därav tänkte jag på ADHD och Damp...men tack ändå !

Av Linda - 2 april 2008 18:42

en film jag tänkte kolla på ikväll eller imorgon, den verkar bra. Handlar om en unge tjej som blir gravid.


Åt tacos till middag nu ikväll, fy så gott det var. 8.5 points blev det för två tacos...

Imorgon är det vägning på viktväktarna, har nog inte gått ner nåt denna veckan eftersom jag åt lite gott både fredag och lördag pga min födelsedag. 

Men jag väger mig ändå, vill inte hoppa över nån vägning.


Har varit på skolan i förmiddags och vi är klara med vår uppgift för denna gång, redovisning nästa fredag. Nu är vi lediga till tisdag, rätt skönt :-).

Snart ska vi göra enskilda arbeten som ska redovisas muntligt *huh*, vill inte !!

Men vår handledare kanske skulle dela in oss i grupper så vi slipper redovisa för hela klassen..hoppas det. 

Vi ska välja varsitt arbete att skriva om inom psykologin, jag funderar på att kanske skriva om Damp/ADHD pga att en nära anhörig till mig har detta...så jag vet lite om det. 



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards