Alla inlägg den 24 april 2008

Av Linda - 24 april 2008 23:53

Saga var för söt idag när jag och mamma hämtade henne på dagis.

"miiin mormor" ropade hon glatt och fröknarna skrattade.


De ringde innan idag och frågade om jag kunde jobba ikväll, men jag känner att jag har lite för mycket just nu + att mamma hade kommit hit på besök och då vill jag ju träffa henne. Kan ju liksom inte lämna henne i sticket här när hon kommit för att hälsa på och sova över.


Tova fick en lapp från miniorerna idag att de ska åka till Liseberg nu innan sommaren. usch jag vågar inte skicka iväg henne ensam med ledarna, det är jag för orolig för. De kan ju inte hålla reda på 10-15 barn liksom som springer åt olika håll.

Föräldrar fick följa med men jag är livrädd för karuseller m.m och min man älskar karuseller så då är den saken klar, han får följa med ;-).


Av Linda - 24 april 2008 23:50

ni får skicka in veckans resultat nu om ni vill så skriver jag det härnedan.

Själv hoppar jag över denna veckan för jag har glömt ta på mig stegräknaren 2 dgr. Ingen mening alls att vara med då ju.


1. Pia - 80 652 steg

2. Heidin- 72 76228

3. Valerina - 51 000 steg



Av Linda - 24 april 2008 17:29

Idag kom min mamma upp på besök, jag hämtade henne i Ingelstad vid busshållsplatsen.


Köpte 4 trisslotter på vägen hem från skolan i hopp om att bli miljonär...men jag vann inte ens 25 kr :-(...attans också, slösade upp en hel hundralapp...kunde lika gärna slängt den i sjön.


Nu kunde jag inte hålla mig längre, nu är blomlökarna i jorden..jag får helt enkelt täcka över i landet med väv om kvällarna så det inte fryser.

Ska köpa lite blommor imorgon till krukorna på altanen.

Jag och mamma ska in och shoppa imorgon..ska bli så roligt.  Men tyvärr så har väl hela växjö samma tankar i huvudet då det är löning så det lär ju vara köer och fulla parkeringsplatser överallt.





Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards