Alla inlägg den 15 april 2008

Av Linda - 15 april 2008 23:08

ikväll sen....det var helt underbart väder.

Vindstilla, lagom varmt ,solnedgång och fågelsång åt alla håll och kanter.

kan man ens sitta inne och glo en så fin vårkväll?


Det blev tillslut 15 098 steg idag...imponerande.


Av Linda - 15 april 2008 18:41

Idag har jag än sålänge kommit upp i 11 000 steg...gick en runda på lunchen i skolan och sen ikväll när Viggo var på gympan.

Så det får jag vara nöjd med....


Ikväll ska jag äta två skivor pärlan bröd med thai kycklingröra light 8 % fett på...det ska bli sååååå gott.

Jag ska äta det när jag tittar på sjukhuset 19.30...konstigt egentligen, mat blir godast när man sitter framför teven och äter det. Det hör liksom till, det är höjdpunkten på dagen att knapra på nåt när man tittar på teven.


Idag i skolan började kursen "psykologi", oh my god...det bara snurrar i huvudet.

Psykologi är det värsta jag vet, det är alldeles för invecklat och krångligt. Man blir mer eller mindre galen när man tänker för mycket på alla dessa konstiga ord, teorier, Freud och annat.

Puh, undrar hur detta ska gå?

Man hänger ju med och förstår allt hon pratar om (föreläsaren), problemet är att komma ihåg bara...för det har en förmåga att försvinna ur minnet.

Speciellt om man inte är så intresserad av det ämnet.

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards