Alla inlägg den 16 april 2008

Av Linda - 16 april 2008 14:30

har sån skrivkramp i högra handen...sitter ju rätt mycket vid datorn och har ont i handen bara av det..alla musklick man gör hela tiden.

Och nu när jag skriver så är det som kramp i hela handen...suck.

Måste vila den, men kan inte hålla mig ifrån datorn och till skolan måste vi ju skriva. 

VG

Av Linda - 16 april 2008 09:44

åh jag fick VG på "samhällets nätverk" också...vad glad jag blev!


Jag har aldrig fått så bra betyg i mitt liv under skoltiden (högstadie o gymnasie)... som jag fått under denna utbildning jag går.

Så det märks ju att detta är MITT område att jobba inom..att jag valt rätt yrke !

Det känns toppen att det går så bra...


Har precis varit ute och gått 30 min så stegen är redan uppe i 4000...och mer ska det bli innan dagen är slut !


Sitter just nu och avnjuter två bitar geisha choklad, 2.5 points så jag räknar in det i dagsintaget. *mums* vad gott det är, njuter av varje tugga.


Till lunch idag blir det en färdig viktväktar måltid, som jag köpte igår på willys. Pasta med kycklingfile och nån sås...min kompis sa att den var så god så jag var tvungen att köpa den och prova.

Vågen visar 1 kg mindre sen förra veckan, men imorgon är det vägning på viktväktarna så jag följer den vägningen där. 

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards