Alla inlägg den 4 april 2008

Av Linda - 4 april 2008 22:55

Jag ringde till sjukvårdsrådgivningen ang. Tovas utslag.

De trodde det var nån sorts allergi hon fått och undrade om jag hade tavegyl eller allergimedicin hemma...men nej det hade jag inte.


Då sa hon jag skulle kolla i min omgivning om nån hade detta och sen skulle hon ringa tillbaka efter en stund...

Som tur är hade min vän tavegyl och en granne till mig hade allergimedicin...så nu har Tova fått detta och ligger nu i vår säng och ska sova på sin pappas plats inatt brevid mig, hennes pappa jobbar så..

Jag vågar inte ha henne i sitt rum själv inatt om det svullnar igen i halsen. 


Sen ringde de tillbaka från sjukvårdsrådgivningen men då hade jag fått tag på mediciner så allt var lungt, annars hade jag fått åka till akuten för att få allergimedicin till henne.

Hon var mycket rödare i ansiktet nu ikväll än bilderna här nedan visar, kinderna var svullna på henne.

Jag skulle även badda ansiktet med asol lösning så det gjorde vi nu innan läggdags.

Av Linda - 4 april 2008 16:41

Så här såg Tova ut i skolan idag och när hon kom hem...hon ser fortfarande ut så.

Jag har ringt vårdcentralen och de tyckte jag skulle avvakta och se hur det blir, det kliar inte i händerna och hon har inte ont i halsen..

Men det ser så himla konstigt ut och hon har aldrig varit allergisk mot nåt innan, hon har ätit samma mat som hon brukar. 

Av Linda - 4 april 2008 15:24

idag har jag storstädat hela förmiddagen och maken har kört en maskin tvätt.


Sen var jag och handlade i affären och köpte en stor bukett blommor, delade den lite och ska snart gå bort till mitt lilla barn på kyrkogården och sätta den lilla buketten med blommor där i en vas vid hans grav.

Det är rosa gerbera blommor och sååååå fina.



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards