Alla inlägg den 22 april 2008

Av Linda - 22 april 2008 11:28

jag väntar nog en stund till innan jag går ut och sätter mig.


svarar under tiden på en utmaning jag hittade på någons hemsida.


Jag antar Grodans utmaning här...


TRE namn jag går under:
Linda, Lillith (på nätet) eller mamma bara


TRE saker som skrämmer mig:
Döden
Spindlar
Höjder


TRE saker jag har på mig:
Svart top

Svart jacka/kofta

Svarta jeans


TRE sanningar:

Jag ska gå ner 30 kg

"Jag vet bäst" är inte alltid bäst

Jag älskar mina barn mest i hela världen


TRE saker jag verkligen vill ha:
En resa
Nytt kök
stl 38/40 i kläder


TRE personer jag utmanar:
De som vill....


Av Linda - 22 april 2008 11:07

Jag är klar med arbetet till skolan men ska bara rätta med och sätta sidorna i rätt ordning tills det ska skickas in, för nu är de i helt fel ordning i filerna som jag sparat kom jag på.

Allt arbete borde ju vara i en enda fil egentligen...så det blir till att klippa och klistra..jag har sparat i ett par olika filer..lite huller om buller. Dumt av mig.

Men skriver jag ut det så blir det ju rätt ordning på allt...

Men det får jag ta en annan dag, idag orkar jag inte mer. 


Skönt och vara färdig med själva arbetet iallafall, nu ska jag ut i solen lite och läsa en tidning..

Av Linda - 22 april 2008 08:39

Måste kämpa vidare med min projekt uppgift om Maslow, vill ha det klart så fort som möjligt så jag slipper det sen. Jag hatar att göra saker i sista minuten.


Barnen är på dagis och maken sover (han har jobbat natt) så det blir en lugn dag för mig.


Ser ut att bli ännu en varm, härligt solig dag...helt underbart!

Igår var det 17 grader ute och vi var ute hela eftermiddagen.


Ska nog sätta mig ute i solen sen och plugga när det blivit lite varmare om nån timme.


Måste hänga tvätten ute med, det finns inget som luktare godare än tvätt som torkar ute...


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards