Alla inlägg den 12 april 2008

Av Linda - 12 april 2008 17:09

precis när vi kommit till stan och skulle in i skoaffären så smällde Tova igen bildörren på sin egen tumme. Hon märkte att hon satt fast och fick öppna bildörren för och komma loss...då kom smärtan !


aj aj aj...åh så ledsen hon blev, tårarna rann inne i skoaffären och jag tröstade så gott det gick medans vi köpte skor.

Sen iväg till apoteket och köpte alvedon, hon fick två st som smälter på tungan.

Och så stressade vi iväg till simskolan, hon skulle försöka vara med trots det onda. Hon hade fått simma med en arm så nu har hon lärt sig det med ;-).

Naglen på tummen är alldeles blå...så den lär hon väl tappa. 


Efter simskolan handlade vi på Willys och mötte typ halva byn där ;-).


Sen körde vi hem till barnens farmor o farfar för vi lånade deras bil.

Viggo kom precis från kalas i huset mittöver deras.

Han hade fått en piratpåse med godis..och hade haft så kul.

Farmor körde hem oss och nu gör jag lite mat till mig.

Viggo, Tova och hennes kompis tittar på Harry Potter och Saga tittar på Teletubbies.


Av Linda - 12 april 2008 10:16

ska med 8 åringen på simskola i stan idag, de andra två ska vara hos farmor och farfar så länge...5 åringen ska på sjörövar kalas kl 14 men farmor går med honom dit.


Jag ska passa på att köpa lite gympaskor till barnen nu för de klafsar runt i gummistövlar och vinterkängor.

Ett par liknande såna här med spindelmannen ska nog Viggo få...finns på skokanonen..annars får jag bege mig till din sko eller skopunkten.




Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards