Alla inlägg den 8 april 2008

Av Linda - 8 april 2008 22:03

Therese:

mammis_3@hotmail.com

jag är inte inne på lunarstorm så mycket längre och min bror gjorde så min lunar inloggning försvann när han loggade in sin själv på min dator, den var ju sparad där...och nu orkar jag inte leta upp lösenord m.m för att logga in mig igen så jag har slutat gå in där.

maila mig istället 

Av Linda - 8 april 2008 16:16

har varit i skolan idag, vi hade tre föreläsningar.

Svenska kyrkan, röda korset och landstinget...fick vänta 1.5 timme på den sistnämnda föreläsningen så det var rätt lång och tråkig väntan för att sen sitta 40 min bara och lyssna på dem (vilket iofs var intressant att lyssna på) och sen åka hem.


Är sååå trött på vissa saker i mitt liv och jag önskar alla problem bara kunde försvinna, önskar att alla människor better sig som de ska..är snälla och värna om varandra.

Slutar vara elaka, sarkastiska och ja bara dumma helt enkelt. 

Men nä livet är inte så lyckligt och bra som jag vill att det ska va... 


Jag vill bara fly bort från alltihop ibland och skita i allt, men det går inte. Jag har familj och barn, fler att tänka på än bara mig själv.


Hur mycket ska man behöva stå ut med i livet egentligen? 

Hur mycket ska man orka?

Jag är bara så trött ! 


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards