Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Bilden nedan

Av Linda - 6 april 2008 12:11

bilden nedanför på Tova är föressten tagen med min mobiltelefon som har 5 pixlar....bra bild va?

Jag är väldigt imponerad hur bra bilder min mobil tar... :-) . De mobiler jag haft innan har inte haft nån pixel alls och varit hur korniga och suddiga som helst när man fört över dem till datorn.


Idag händer inte mycket, barnen är uttråkade och har ingen att leka med. Maken sover då han jobbat natt och min bror är på besök denna helgen med, han kom hit igår med min mamma och hennes sambo så han har sovit här.


Skulle behöva duscha och tvätta håret, åka och handla m.m...måste duscha först för håret är inte på sin bästa sida idag.


Mamma är på ikea idag och jag skickade bud med henne att köpa förvaringslådor (slugis m. lock) och en vit hylla + silvriga konsoller till den.

Ska nämligen ha en hylla i tvättstugan till att sätta tvättmedlet m.m på.

Och jag ska ösa tvättmedlet i två små slugislådor så det blir lite snyggt och prydligt med på hyllan ;-) .

Tvättstugan är ju rätt hemsk i övrigt så jag får försöka piffa upp så gott det går.

Har inte råd att kakla och klinka, måste ha hit en hantverkare då och de ska ju ha betalt för jobbet med.


Kanske ska lägga lite av det man får tillbaka på skatten till att fixa till tvättstugan så man kan tvätta med glädje i framtiden...just nu drar man sig för att gå ner och tvätta överhuvudtaget...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards