Direktlänk till inlägg 27 januari 2008

Är sååå uttråkad

Av Linda - 27 januari 2008 12:34

viktväktandet har gått åt helvete denna helg tyvärr...i fredags fick jag sånt enormt sug att det inte gick att hålla emot längre.

Igår fortsatte suget, har man väl börjat kan man inte sluta..och även idag har jag skitit i pointsen.

SUCK.


har dock pratat med min vän nu som också ska börja med points för hon gillar inte varken GI eller viktklubben....som hon nyligen provat på.

Vi ska ut och gå i veckan har vi bestämmt, kanske imorgon och på tisdag och sen på torsdag har vi aerobic.

Imorgon börjar både hon och jag om igen...hon är smal och fin tycker jag men hon vill ändå gå ner. Nåväl jag har ju en kompis att kämpa med iallafall.

jag har väl säkert gått upp allt jag gått ner senaste två veckorna under denna helgen nu..får sån jävla ångest. Hur kunde jag börja äta i fredags...

och hur ska jag orka sluta nu när jag väl börjat?


men det är bättre att börja om igen nu imorgon än och vänta nån vecka till för då har jag gått upp för mycket och få ännu mer ångest.


sen är jag såååå utråkad idag, sitter här med barnen och jag orkar ingenting. Är så nere och har sån ångest pga maten och gottiset nu så jag mår för dåligt för att orka göra nåt.

Hade bara maken varit ledig från jobbet kunde jag tapetserat och målat, skrapat i trappan osv för att avleda tankarna lite.


Solen skiner ute och det är så fint väder...men jag orkar inte ut bara...


Och kom nu inte med en massa jävla skit kommenater om att jag är en fet jävla gris som bara äter och sitter ner med fläsket på en stol. Jag vill inte höra sån skit, jag blir bara förbannad, ni sårar mig inte och gör mig inte ledsen för jag har starkare psyke än ni tror..jag blir bara förbannad helt enkelt....ska ni komma med taskiga kommentarer då kan ni lika gärna hålla er härifrån, jag godkänner inga såna kommentarer ändå så det är meningslöst att ni ens skriver.

Jag har faktiskt haft underfunktion i sköldkörteln under året som gått och har gått upp extra fort och mer än vanligt pga det + att jag ätit för mycket av det goda.



Ni får gärna kolla in bland mina auktioner på tradera om ni vill, jag säljer lite åt en vän nu. Har själv nyligen sålt för 1400 kr, fina extrapengar :-)...ska köpa nya kläder till barnen för dem..


http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=211172

 
 
Hanna

Hanna

27 januari 2008 12:59

Jag tror på dig. Det kommer att fungera. Du har ju gjort det innan. heja heja!
Vet du vad? jag tror det kommer gå lite lättare långre fram också, ju varmare och finare det blir ute, ju mer energi får man ju till allt.
Fortsätt kämpa!

http://www.grimmestam.com

 
applecore

applecore

27 januari 2008 17:58

Tack för kommentaren - lilla dottern heter Ellie och kommer från Kina.

Lycka till med viktminskningen!

http://applecore72.wordpress.com

 
Ingen bild

UlricafrCybern

27 januari 2008 18:35

Vet du, att så du känner just nu är vi många som också känner. Ibland orkar man helt enkelt inte vara så "perfekt" som man kanske borde och det är helt ok det med. Jag är övertygad om att dina barn haft en bra dag iallafall och att du kommer igång med vv redan i morgon igen. Du vet, ny vecka, nya tag!!! Jag hejar på dig för du är precis som jag. Vi är skitduktiga mammor trots vad en del fegisar kanske inte tror.

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards