Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Linda - 25 januari 2008 17:58

se så fin hon blev i sin nya småfolk tröja

Av Linda - 25 januari 2008 17:47

barnens morfar kom på besök ikväll, han ska sova här tills imorgon. Han skulle väl titta på vår gamla bil med hoppas jag och så skulle jag låna en slipmaskin av han till trappan.


Just nu känns det bara tungt tungt tung, både igår och idag har det legat en massa semlor i kylen på jobbet som bara har skrikit efter mig så fort jag öppnat kylen.

De andra har ätit semla till fikat på rasten medans jag suttit med mitt lilla knäckebröd, INTE kul alls.

Jag skulle kunnat äta upp alla semlorna i ett nafs om jag inte viktväktat.


Jag blir helt jävla knäpp snart att inte få äta vad jag vill...jag vill ha samma fika som de andra på jobbet...de gjorde våfflor en kväll och det fick jag med vara utan..suck.

Det drar och sliter i hela kroppen på mig..


Vilken väder det var ute idag..blåst och regn. Ville inte ens gå ur sängen imorse.

Men nu är det äntligen helg och jag är leeeeeedig !!

Ska en vända till stan imorgon bland annat till simskolan med Tova.


Nu har det varit folk här idag och lagat värmepannan iallafall, det var cirkulations pumpen det var fel på.

I Vanliga fall har vi ca 22-23 grader härhemma och jag fryser ändå...så gissa att jag frusit nu då när det var nere på 17 grader imorse, det var som ett kylskåp i hela huset, både jag och barnen var iskalla om kinderna när vi kom upp ur sängarna.

Nu efter 6-7 timmar har värmen höjt sig EN grad och står nu på 18 grader..fortfarande för kallt för att vara behagligt för mig.

 Får väl ta en varm dusch ;-) och bädda ner mig i soffan under ett tjockt täcke.



Av Linda - 25 januari 2008 17:47

barnens morfar kom på besök ikväll, han ska sova här tills imorgon. Han skulle väl titta på vår gamla bil med hoppas jag och så skulle jag låna en slipmaskin av han till trappan.


Just nu känns det bara tungt tungt tung, både igår och idag har det legat en massa semlor i kylen på jobbet som bara har skrikit efter mig så fort jag öppnat kylen.

De andra har ätit semla till fikat på rasten medans jag suttit med mitt lilla knäckebröd, INTE kul alls.

Jag skulle kunnat äta upp alla semlorna i ett nafs om jag inte viktväktat.


Jag blir helt jävla knäpp snart att inte få äta vad jag vill...jag vill ha samma fika som de andra på jobbet...de gjorde våfflor en kväll och det fick jag med vara utan..suck.

Det drar och sliter i hela kroppen på mig..


Vilken väder det var ute idag..blåst och regn. Ville inte ens gå ur sängen imorse.

Men nu är det äntligen helg och jag är leeeeeedig !!

Ska en vända till stan imorgon bland annat till simskolan med Tova.


Nu har det varit folk här idag och lagat värmepannan iallafall, det var cirkulations pumpen det var fel på.

I Vanliga fall har vi ca 22-23 grader härhemma och jag fryser ändå...så gissa att jag frusit nu då när det var nere på 17 grader imorse, det var som ett kylskåp i hela huset, både jag och barnen var iskalla om kinderna när vi kom upp ur sängarna.

Nu efter 6-7 timmar har värmen höjt sig EN grad och står nu på 18 grader..fortfarande för kallt för att vara behagligt för mig.

 Får väl ta en varm dusch ;-) och bädda ner mig i soffan under ett tjockt täcke.



Av Linda - 25 januari 2008 07:15

jag har sovit med mjukisbyxor och långärmat inatt, barnen fick med byxor och tröja och strumpor på sig + dubbla täcken.

Det är ere i 17 grader nu...brrrrr

barnen gnällde imorse på att det var så kallt och de frös.

Jag gick upp kl 06 och så väckte jag barnen vid 06.15

Kl 06.50 gick vi till dagis och nu är jag bara hemma och äter lite sen ska jag gå till jobbet.


Det är sååå kallt och blåsigt ute så jag ville bara ligga kvar under täcket idag.

Men iofs på jobbet och på dagis/skolan där barnen är så är det åtminstone varmt inomhus.

Hoppas de kan laga värmepannan idag bara...


Ha en trevlig fredag.... 

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards