Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Linda - 19 januari 2008 17:51

lite tomt och konstigt efter denna person som avled igår. Man tog ju hand om personen liksom och lärde känna den.  Men det är sånt man måste vänja sig vid i detta yrket, bita ihop och gå vidare. Det är trots allt livets gång, hur tungt det än känns när det väl händer.


Det var så skönt, för en tjej där frågade hur jag mådde, om det var första gången. Jag sa att vi hade haft ett barn som dött så jag har varit med om liknande innan men på ett annat sätt...och hon gav mig en kram. Det värmde enormt mycke, jag är inte van att få kramar... så snällt av henne liksom, vi känner ju inte varandra så väl men ändå gjorde hon det.

Min tårar kom pga att hon var så varm och snäll mot mig och frågade mig hur det kändes osv...då kunde jag inte hålla emot tårarna längre.


Har varit i stan på simskola med Tova idag, sen fick vi ju äta nånting och enda alternativet var mc donals. Det blev en big mac 11 points...så det är inräknat i dagens points. Men ändå får man lite ångest :-) . God var den iallafall !


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards