Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Linda - 27 januari 2008 12:34

viktväktandet har gått åt helvete denna helg tyvärr...i fredags fick jag sånt enormt sug att det inte gick att hålla emot längre.

Igår fortsatte suget, har man väl börjat kan man inte sluta..och även idag har jag skitit i pointsen.

SUCK.


har dock pratat med min vän nu som också ska börja med points för hon gillar inte varken GI eller viktklubben....som hon nyligen provat på.

Vi ska ut och gå i veckan har vi bestämmt, kanske imorgon och på tisdag och sen på torsdag har vi aerobic.

Imorgon börjar både hon och jag om igen...hon är smal och fin tycker jag men hon vill ändå gå ner. Nåväl jag har ju en kompis att kämpa med iallafall.

jag har väl säkert gått upp allt jag gått ner senaste två veckorna under denna helgen nu..får sån jävla ångest. Hur kunde jag börja äta i fredags...

och hur ska jag orka sluta nu när jag väl börjat?


men det är bättre att börja om igen nu imorgon än och vänta nån vecka till för då har jag gått upp för mycket och få ännu mer ångest.


sen är jag såååå utråkad idag, sitter här med barnen och jag orkar ingenting. Är så nere och har sån ångest pga maten och gottiset nu så jag mår för dåligt för att orka göra nåt.

Hade bara maken varit ledig från jobbet kunde jag tapetserat och målat, skrapat i trappan osv för att avleda tankarna lite.


Solen skiner ute och det är så fint väder...men jag orkar inte ut bara...


Och kom nu inte med en massa jävla skit kommenater om att jag är en fet jävla gris som bara äter och sitter ner med fläsket på en stol. Jag vill inte höra sån skit, jag blir bara förbannad, ni sårar mig inte och gör mig inte ledsen för jag har starkare psyke än ni tror..jag blir bara förbannad helt enkelt....ska ni komma med taskiga kommentarer då kan ni lika gärna hålla er härifrån, jag godkänner inga såna kommentarer ändå så det är meningslöst att ni ens skriver.

Jag har faktiskt haft underfunktion i sköldkörteln under året som gått och har gått upp extra fort och mer än vanligt pga det + att jag ätit för mycket av det goda.



Ni får gärna kolla in bland mina auktioner på tradera om ni vill, jag säljer lite åt en vän nu. Har själv nyligen sålt för 1400 kr, fina extrapengar :-)...ska köpa nya kläder till barnen för dem..


http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=211172

Av Linda - 27 januari 2008 08:50

när jag sökte lite. Att hälla T-sprit i trappan, då ska visst limmet lossna och så ska man kunna skrapa bort det med färgskrapan..så det ska jag prova.


Annars sa pappa att jag skulle måla med grundfärg, blir det bubbligt och knottrigt ska jag slipa (för grundfärgen gör ju ytan hård och då kan man slipa ytan jämn menade han, är det större håligheter så skulle jag spackla med träspackel och slipa, sen målar man över detta med den vita färgen jag vill ha.


Jag håller ju även på att fixa lite mellan varven i Viggos rum, hittade bra färg på Rusta...köp 3 spannar och betala för 2 (3 st 2.5 liters spannar kostade 250 kr ungefär)...jag tog färgen SAND.


Mer om mina hus projekt + bilder kommer i min renoveringsblogg: inredningsdrom.blogg.se



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards