Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Linda - 21 januari 2008 12:33

det är veckovägningen det.

Känns rätt bra faktiskt och nu ska det baske mig fortsätta neråt med..nästa måndag siktar jag på -1 kg.



Saga är så hostig och förkyld, hon har hostat hela natten och det rosslar i halsen. Så jag hade henne hemma idag från dagis.

Jag fick ta med henne till stan då jag tvungen skulle till skolan för att reda upp om studiebidraget. Nåja hon LOVADE att skicka det idag när jag berättade hur det låg till...så jag själv skulle inte behöva skicka det.

Nåja hoppas de gör det med nu när de sagt det :-/....


Var på apoteket en vända och sen hämtade jag ut kläderna jag beställde på Lindex, de hade kommit nu. Såååå fina de var...


Här är det lustigt väder, solen skiner ena stunden och sen ösregnar det andra stunden...och ett tag lyste solen samtidigt som det ösregnade..konstigt.


Och Nu haglar det med....


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards