Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Linda - 9 januari 2008 18:07

är trött och slut i hela kroppen efter 2 dagars jobb (07.30-16.30), långa jobbiga dagar så här direkt efter julledigheten. Jag vet att fler har det så...jag vet jag vet..men jag har nog mindre ork än andra känns det som.

Nåväl jag tar en timme i taget, jobbar imorgon med sen har jag helg. Ingen slapparhelg direkt för jag är ensam med barnen hela helgen då maken åker iväg till en kompis på fest. Sen börjar en ny arbetsvecka på måndag...


Jag kommer  få jobba lite i vår och sommar iallafall och det känns så skönt att få betalt för samma jobb jag gör nu utan betalning...kommer kännas betydligt bättre när man får betalt för det man gör.

Det enda jag får nu för jobbet jag gör är skulder ju... (om man nu tänker på det sättet).

Jag trivs med personalen och brukarna, sen är det så nära hemifrån och jag slipper köra iväg med bilen tidigt på morgonen. Kan inte bli bättre liksom...

Det enda negativa är att jag vill  lägga om sår, ta blodprover, ge sprutor och insulin, pyssla om skadade så de mår bättre...jag gör ingenting sånt just nu på min praktik. Känns trist då jag så hemskt gärna vill det. Känns frustrerande på nåt sätt....

Vill prova på vårdcentralen vid nästa praktiktillfälle, det hade passat mig perfekt...


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards