Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Linda - 23 januari 2008 09:15

Saga vaknade två gånger inatt och var så ledsen, tror hon hade magont.

Sen kom Viggo två gånger in till oss, ena gången gick han och lade sig i sin säng igen och andra gången fick han sova hos oss.

Sen ringde min klocka 07.00 för Tova skulle till skolan.

Varför måste skolan börja så jäkla tidigt och sen sluta redan kl 12.25 ??

Varför kan man inte få sova istället på morgonen och så kan de börja vid 10 tiden i skolan och gå till kl 15 istället. Hade varit mycket mycket mycket bättre.

Är man ledig och vill ha sovmorgon så går inte det för man måste upp och hjälpa henne till skolan *suck*.

Och har man sen fått gå upp ett par gånger under natten pga mindre syskon så är det ingen roligt alltså...

Jag som sov såååå gott det lilla jag fick sova, frustrerande.


Ska till Börjes idag tror jag, måste köpa lacknafta om jag ska måla lite på Viggos rum.

Kanske behöver mer färg med....har lite kvar sen vi målade hallen.

Ska tapetsera lite till med så vi kan få upp hans vita fönsterbräda och gardiner. Han har inte haft gardin sen i somras, vill ha en svart gardin med vita döskallar. Tror jag såg nåt i jotex


Han ville även ha den runda mattan med döskalle på, den kan man ju hänga på väggen som en tavla isåfall för han har en stoooor bilmatta på rummet så det får inte plats fler mattor där.



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards