Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Linda - 1 januari 2008 12:23

nytt år nya tag...måste komma igång med motionen nu. Har sån ångest ibland att jag ska få sjukdomar som diabetes eller att jag får blodpropp m.m pga övervikten. Jag hade en gammal klasskompis som dog i december 2006, plötsligt i en propp i lungorna...

En annan här i vår by, Tovas kompis mamma dog plötsligt några dagar efter hon gjort en Gastric bypass operation nu i höstas...så jäkla tragiskt så det är inte sant.


Jag vill inte dö jag med pga övervikten...så nu ska jag ut och gå 30 min *2 till en början varje dag. Jag orkar inte gå en hel timme nu i början för jag får så ont i skenbenen när jag är otränad...


Har nu idag redan gått 30 min...och ska gå 30 min ikväll innan Niklas åker till jobbet. Bäst att bestämma det innan så jag inte slappar till mig igen...


Kan vara kul med och gå ner i vikt nu under praktiktiden så när jag är tillbaka i skolan igen den 17 februari så har jag gått ner en del i vikt så det förhoppningsvis syns.


En nytagen bild på mig ovan, efter min 30 minuter långa prommis...friskt, kallt och skönt...nu ska jag duscha och sen åker hela familjen hem till våra vänner några timmar.

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards