Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Linda - 29 januari 2008 16:49

Vi i vår grupp träffades i skolan idag, vi gick igenom ett fall och så pratade vi om hur vi hade det på vår praktik m,m


Sen shoppade jag lite, var på JC och köpte en hög med tröjor till Tova..2 st Diesel tröjor och nån av nåt annat märke.

Var även på H&M och köpte ett fint sett till Saga med LOGG i rosa och grått.

Sen var jag på Gripsholm uppe vid I11 och köpte en röd stjärnmatta för 249 kr till köket och 2 svarta handukar. De hade en massa grejor med stjärnor, badrumsmatta, stolsdynor, plädar, påslakanset, kuddar, ljusstakar, krukor, vaser, mattor, duschdraperi osv osv...det var rena himmelriket därinne ;-).

Och så köpte jag ett bodybutter med blomlukt + en duschboll på Body shop.


Man börjar nog bli gammal för jag orkar inte gå på stan lika länge som jag gjorde när jag var yngre. Nu blir man helt vimmelkantig efter 2-3 timmars shopping..man behöver sätta sig ner på ett cafe och pausa en liten stund i shoppandet.




Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards