Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

BRRRR

Av Linda - 25 januari 2008 07:15

jag har sovit med mjukisbyxor och långärmat inatt, barnen fick med byxor och tröja och strumpor på sig + dubbla täcken.

Det är ere i 17 grader nu...brrrrr

barnen gnällde imorse på att det var så kallt och de frös.

Jag gick upp kl 06 och så väckte jag barnen vid 06.15

Kl 06.50 gick vi till dagis och nu är jag bara hemma och äter lite sen ska jag gå till jobbet.


Det är sååå kallt och blåsigt ute så jag ville bara ligga kvar under täcket idag.

Men iofs på jobbet och på dagis/skolan där barnen är så är det åtminstone varmt inomhus.

Hoppas de kan laga värmepannan idag bara...


Ha en trevlig fredag.... 

 
 
Dockmamman

Dockmamman

25 januari 2008 08:20

ingen trevligt med kyla, hade för några dagar sedan väldigt kallt men nu regnar det så jag föredrar kallt än det här regnande...

Hur mår du då, hoppas att du mår bra och slipper huvudvärk för det är näst värst efter tandvärk tycker jag...

har migrän ungefär 1-2ggr i veckan för det mesta men nu har det varit lugnt ett tag men det är ibland så man bara ligger och spyr och önskar att man kunde byta huvud.
Fast jag brukar säga att det är sådana här ggr jag vet att jag har ett huvud *Skratt*

Jag vill åter igen ta upp om Alice, bry dig inte om denna människa det finns de som verkligen vill skada andra för att de inte mår bra själv.
Kan det vara så att hon själv har viktproblem men törs inte att skriva om det och på det viset blir hon avundsjuk på dig för du både skriver bra och får stöd från oss andra...

Ha det så got och kika in till mig du med/Kram Dockmamman

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

25 januari 2008 08:54

Hoppas ni får tillbaks er värme snart!!
Här är det tvärtom... Jag höjde värmen förra helgen för det var sååååå kallt ute och jag frös en del.
Idag var jag tvungen att sänka till 19 grader som vi brukar ha. Jag stod inte ur med att ha 21,5 grader inomhus.
Mina föräldrar har 23(!!!) grader inomhus och jag kan inte vara hos dem vintertid för jag svettas ihjäl.
Det är väl lite en vanesak inser jag, men sedan så är det ju så mycket mer praktiskt och mycket billigare att inte ha så hög värme på. Man spar en hel del bara genom att sänka en halv grad.
Hoppas ni har en bra och varm helg!
Kramar från Åsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards