Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

huvudvärk

Av Linda - 15 januari 2008 10:43

min kropp är van vid att jag äter hela tiden, nu måste kroppen vänja sig vid att få mat vid bestämda tider och då faller blodsockret så jag känner mig helt konstig och får huvudvärk..jobbigt.

Jag längtar till lunch då jag ska äta kycklingfile och potatis..det kurrar i magen


Till frukost åt jag 1 dl 0.05 % yoghurt, 2 knäckebröd med lättsmör, gurkar o paprika på.

Till mellis åt jag 1 banan

Detta blev sammanlagt 4.5 points


ska iväg och handla sen, det är det tuffaste. Att gå förbi hyllorna med chips, ostbågar, choklad och annat gott. Får ännu mer huvudvärk bara jag tänker på det suck.

Jag vill äta äta äta, det drar och sliter i hela kroppen.

Jag äter alltid när jag tittar på teve på kvällen antingen mackor eller godis eller annat snacks.

Jag kan knappt titta på teve utan att ha nåt gott att äta.

 
 
Hanna

Hanna

15 januari 2008 16:08

Vad kul att du redan ser ett resultat. Du är duktig. Fortsätt kämpa.
Du skulle ju kunna lägga ett inlägg i en "vikt" kategori som du redigerar varje dag. Då får du som en tabell att följa varde dag.

Kram på dig!

http://www.grimmestam.com

 
Ingen bild

Norrländskan

15 januari 2008 17:49

Kul att du ser resultat redan. Vet precis vad du menar, åt själv framför tvn varje kväll. När jag tog tag i vikten beslöt jag mig för att inte äta om jag inte var hungrig och gud så sugen jag var! Vet inte hur många kvällar jag la mig vid halv nio för att jag var sur och grinig och mest av allt sugen på snask. Inte särskilt kul att lägga sig så tidigt och på dåligt humör men man vaknade i alla fall pigg på morgonen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards