Direktlänk till inlägg 13 januari 2008

Imorgon är det nystart !

Av Linda - 13 januari 2008 15:55

Har bestämt mig efter mycket mental träning att jag från och med imorgon måndag ska börja med viktminskning och träning.


Kollade min gamla hemsida där jag skrev tabeller om viktminskning, mått och vikt...fy vad jag önskar att jag fortfarande var nere på 73 kg och midjemått på 81 cm, hade då gått ner från 94.4 kg som jag vägde lite efter Saga kommit till världen. Helt otroligt, är så impad att jag klarade det då, måste klara det igen.


Nu vågar jag inte ens väga mig men jag ska ta tjuren vid hornen imorgon bitti...måste ju veta för att se hur mycket jag går ner...

Det kommer bli tufft, jävligt tufft....men jag måste för jag mår inte bra och jag skäms för mitt utseende, jag vågar knappt gå ut och visa hur fet jag blivit.


Känner mig så ful och äcklig.

Har inte råd att köpa större och större storlekar i kläder längre heller..måste gå ner så jag kommer i mina gamla kläder nu till våren och sommaren.


Min vän fick ju mig att gå med på aerobic med så det börjar ju på torsdag...kan ju vara bra att gå ner i vikt samtidigt så jag orkar hänga med där.


Så nu jäklar ska det bli nya tag !


 
 
Hanna

Hanna

13 januari 2008 17:05

Hoppas du klarar det. Ska hålla tummarna för dig. Jag tror på dig. Heja Linda!

http://www.grimmestam.com

 
Ingen bild

Norrländskan

13 januari 2008 18:36

Låter jättebra att du bestämt dig! Vad bra att du kan haka på kompisen och gå på Aerobics. Håller tummarna för att du klarar det igen.
Styrkekramar

 
Caroline

Caroline

13 januari 2008 19:03

Hejja Linda, spännande att följa dej! :) Måste skriva igen att du är SÅÅÅ duktig! Kram o lycka till

http://mammans.blogsome.com

 
Ingen bild

UlricafrCybern

13 januari 2008 19:28

Jag tycker du är jättestark och modig som "avslöjar" så mycket om dig och ditt mående. Jag håller tummarna och hoppas att du känner dig redo och ditt nya liv kommer igång som du vill. Själv började jag styrketräna på Nautilus i förra veckan efter nästan 3års uppehåll av någon form av träning. Det är skittufft men jag är så peppad nu och jag vet att när jag läser om dina framsteg så kommer det peppa ännu mera.
Vi kan väl hålla på varandra ;-)

Kramizar!
Ulrica

 
Grynisen

Grynisen

13 januari 2008 19:40

*HEJA HEJA*

Klart du kommer klara det igen... :-) Du verkar ha en järnvilja när du väl har satt igång!!!

Stort lycka till!!!

Kram Johanna

http://grynisen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

//Anna

13 januari 2008 22:06

Heja heja
Klart du fixar detta, ta en dag i taget,borsta tänderna oft, ha tuggummi när du lagar mat så att du inte stoppar något i munnen under tiden.
Klart du ska träna ,de andra ska skita i hur du ser ut och varför du är där(vilket ju är självklart).Du kommer bli så mycket piggare och gladare mamma av att träna, lämna hemmet en stund och äta sunt. Tycker du ska försöka med att gå upp när Niklas kommer hem och ta en morgonprommenad det är sååå skönt och dagen är så mycket piggare och lättare,kanske du kan vila en stund (20-30min) på em i stället, den tid du missade på morgonen. Jag och syrran har som mål -6kg till 1/6 häng på oss, så tar vi nästa steg sen efter sommaren.
Man blir ju så mycket gladare av att ha tappat några kilo och du vet ju att du klarat detta tidigare.Inget pulver och skit nu utan SUNT förnuft!
lycka till
//Anna

 
Grodis

Grodis

13 januari 2008 22:44

ROligt att du är på G du också, Linda!
Du vet ju att du kan. Och jag vet att du kan! Du har ett jävlar anamma och är så duktig bara du bestämmer dig, det vet jag sen förut! LYCKA TILL! Jag hejjar på dig! Sätter ju fart sista januari, så då kan vi peppa och stötta varandra. Tills dess får jag peppa dig.
Kram och tack för kommentarerna på min blogg! :-)

http://grodis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards