Direktlänk till inlägg 7 januari 2008

imorgon börjar det igen

Av Linda - 7 januari 2008 11:19

imorgon börjar praktiken igen....upp tidigt, stressen till och från dagis.

Bråkiga ungar som inte vill klä på sig eller äta frukost innan vi går.

Fy bubblan vad julledigheten gått fort, den började ju precis?

Jag som får sova till 09.00 varje morgon...det är ju såååååå skönt, man vänjer sig fort, jag kommer vara som en zombie imorgon bitti.


Likaså alla julsaker har jag nu börjat så smått att ta bort, de kom ju precis upp känns det som. Fy vad trist det känns när tiden går så fort...


Snart börjar skolan igen för mig iallafall, skönt det...den 18 februari är vi tillbaka och praktiken är över, en månad till...det är ju lika fort som julledigheten har gått...så där är vi snart.

Ska jobba tis, ons, tors 07.30-16.30 denna veckan......skulle egentligen jobbat helg och inte torsdagen men det går inte för Niklas åker iväg hela helgen till en kompis som fyller 30 år....han bor 30 mil härifrån ungefär så han åker ju inte dit bara för en kväll utan han blir iväg hela helgen.


Idag har Tova en kompis här och snart kommer en till, de spelar Lego star wars...ett favoritspel som hon spelar så gott som varje dag, med eller utan kompisar.

Det blir fullt hus, jag är själv med för maken jobbar till kl 14 och sen ska han göra lite ärenden på stan, bland annat köpa nåt på apoteket till Viggo för hans hårda mage, dupalac eller vad det nu hette. Fick tips om det av min pappas särbo som även hon jobbar inom sjukvården.


Jag behöver tvätta och städa med här..ja jag fick ju gå och plocka här en del redan igår när jag kom hem för maken har ju inte direkt städat i helgen, diskat har han iallafall som tur är. Men städningen den får allt jag sköta trots jag varit bortrest :-(


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards