Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Linda - 29 februari 2008 23:48

har det blivit idag med stegräknaren, inte så mycket som jag hoppats.

Det har gått lite trögt de tre sista dagarna pga att jag har haft så ont i benen av alla promenader  innan i veckan och förra veckan....men imorgon ska jag försöka gå så mycket jag bara kan.

Ska komma upp i minst 16 000 steg :-)..

Av Linda - 29 februari 2008 17:46

på bilden är hon brännskadad, den är tagen ca 2 veckor efter hon brände sig....

Hon satte handen på grillen i somras och brände sig rejält.

Stoora blåsor som täckte hela handen och en liten blåsa längst ut på varje finger.

Vi var på akuten två gånger och sista gången fick de tömma den stora blåsan (dagen efter hon brännt sig och vi varit på första besöket på akuten). Oj vad hon skrek stackarn...de fick sticka hål flera gånger och trycka ut så mycket vätska det bara gick...så blåsan blev platt.

Vi bytte bandage varje dag....och hon vaknade på nätterna och skrek.

Fy vilken smärta. Sen den dagen är hon jättekänslig för värme, så fort det är liite för varmt i duschen så vrålar hon och gråter.

Hon går inte i närhete av nåt som är varmt..tex ugnen m.m



Av Linda - 29 februari 2008 09:31

denna bild togs i somras. Satte upp hennes hår i tofsar och det är inte ofta hon vill ha det kan jag tala om för hon drar bara bort dem.

Men visst är hon söt med tofsar, önskar hon kunde ha det varje dag.

Av Linda - 29 februari 2008 09:20

visst är den söt?

otroligt hur liten den är egentligen......som en liten mus.



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards