Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Linda - 24 februari 2008 10:40

Är ju själv med barnen i helgen då maken jobbar, inte lätt att kunna ut och motionera med tre barn i släptåg.

Tova gick dock iväg till en kompis innan och då kom jag på den smarta iden att Viggo med kunde hem till en kompis och sen kunde jag ta Saga i vagnen och gå min motionsrunda.

Den första kompisen kunde inte leka och den andre kompisen kunde leka men tyvärr inte hemma hos dem utan hemma hos oss. Och då kan man ju inte säga att de inte får leka pga att jag ska ut och gå..det känns ju dumt.

Så nu får jag sitta här och istället ha ett extra barn här...så nu kan jag inte ut och gå.

åhhhhh jag blir galen dessa helger han jobbar. Jag måste komma upp i minst 13 000 steg per dag men hur lyckas man med det nu då när man har 3 barn här, 4 barn sen när Tova kommer hem igen.

Känner mig så låst......och jag är ju besatt av min stegräknare så jag måste ju komma upp i stegen som jag vill komma upp i varje dag...så frustrerande.


Försökte ringa mina svärföräldrar men ingen svarar, annars kunde de kommit hit en timme och passat barnen...jag får testa att ringa senare.



Av Linda - 24 februari 2008 09:41

Jag fattar inte hur en människa kan förgripa sig sexuellt på ett litet oskyldigt barn?


Hur kan man göra nåt som skadar dem för livet, göra nåt som är så otroligt smärtsamt för dem. Fattar de inte? Är de tröga i huvudet eller?


De verkar ju inte ha några hjärnceller överhuvudtaget verkar det som...

Hur kan de ens tänka tanken ?


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1908407.ab

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards