Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Linda - 6 februari 2008 17:02

fick idag bekräftat att jag får sommarjobb, skulle bara skicka in om jag tackar ja eller nej...självklart tackar jag ja :-) !!


Och imorgon när jag går med sköterskan så skulle vi gå igenom alla mediciner m.m..nu gäller det att ha block och penna med mig och skriva upp allt. Sen skulle jag få skriva på ett papper så jag får delegering så jag kan ge mediciner och insulin m.m

Sen är det bara till och hoppa in och jobba, blir ovant att få hjälpa dem som jag inte kunnat hjälpa innan pga mediciner...de andra har ju fått hjälpa dem och så har jag fått hjälpa dem som tar sina mediciner själva. Så det blir ju lite andra rutiner sen när jag kan jobba och tjäna pengar på riktigt..skulle varit kul och kunna spara en femhundring i månaden så jag kunde åkt utomland en vecka på jullovet..slippa den kalla trista vintern. 

Ladda upp batterierna inför nästa praktik som ska vara inom sjukvården från jan-maj..så det blir en ännu längre praktik än den vi varit på nu. 


Har nu hämtat ut och satt upp Viggos nya döskalle lampa (vit rislampa med svarta döskallar) från jotex...köpte även en rund svart matta med vit döskalle på, vet inte riktigt ännu var han ska ha den..på väggen eller golvet.

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards