Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Linda - 26 februari 2008 23:01

Jag är så förälskad i såna här små knyten att jag kan bli knäpp ibland. Tänk om de kunde vara så här små för alltid.

Visst växer de, blir stora, börjar bråka och slåss med syskonen, skriker och gaper, trotsar.

Men hur jobbigt det än är så uppväger det lyckan att ha barn...allt det jobbiga.

Vid de jobbiga stunderna får man tänka på alla de mysiga stunderna, hur bra/mysigt det kan vara.


Jag förstår inte vad jag gjorde innan jag fick barn, mitt liv måste ha varit otroligt ensamt och tråkigt helt enkelt.

Visst man kunde göra som man ville, sova till lunch, ut och äta en kväll utan att behöva skaffa barnvakt först. Åka iväg vart man ville ensamma..

Det kan jag längta till nu med ibland men ändå, jag hoppar hellre över allt det för barnens skull....när de är stora (vuxna?) kommer min tid tillbaka igen...då ska jag sova till lunch igen och bara njuta av min fria tid ;-).


usch vad jag tjatar om dessa små bebisar och barn...kanske trist för er som inte har barn eller tänkt skaffa barn.


Idag kom jag tyvärr bara upp i 7406 steg, jag hade en vilodag idag pga mina fötter och ben som värker så....sen regnade det med så det var inte så lockande att gå ut i detta vädret.

Annars hade jag varit uppe i ca 14 000 steg idag som vanligt...


Nu ska jag gå och sova....zzzzzzzzz


Av Linda - 26 februari 2008 18:41

har jag stegat på 7 dgr enligt stegräknaren det är i genomsnitt 14 000 steg per dag...fram till igår räknade jag då.

Idag får jag nog vila mina ben lite och så öser ju regnet ner ute.


Varit en lång dag i skolan idag och sen när jag väl kom hem så hämtade vi barnen och så sprang vi till gympan med två av barnen..var för sig (olika tider)...så det blir lite spring.


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards