Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Linda - 8 februari 2008 17:49

nån kommenterade och undrade hur jag har råd med renovering och kläder då jag pluggar.

Tja jag fick ju 16 000 kr nu i slutet av januari, 2 st studiebidrag pga strul i början av januari + barnbidraget.

Sen har jag kreditkort.....inte bra och handla på krita, men gränsen är på 10 000 kr, mer kan jag inte ha för då förköper jag mig. Betalade tillbaka allt nu i januari men fick handla kläder till mig för lite av de pengarna nu.


Renovering är inte så dyrt...köper vit målarfärg på citygross, ca 100 kr burken..och nu var det rea med så man fick köpa en burk för ca 60 kr...

Vävtapet köpte jag i somras så den har legat här ett tag...nåt mer har jag inte köpt i renoverinsväg.

Vävtapeten målas med färg som blev över då vi målade hallen förra året.


Det som ska köpas framåt är dock 3 vita spegeldörrar inne och taklister till sovrum. Men vi får se hur det ligger till med ekonomin först innan det köpes.


Fick ni svar på era frågor nu eller är det nåt mer ni vill veta ;-) ? 

Av Linda - 8 februari 2008 13:51

Ikväll är det invigning på skolan, de har byggt om hela skolan så därav ska de ha fest ikväll. Ca 300 pers kommer, ett band ska spela, 5-6 orna ska spela upp nåt på scen, det kommer vara försäljning av mat osv.

Det håller på till 23.00 ikväll men jag undrar om vi orkar vara med så länge, inte barnen iallafall.


Har shoppat för 2000 kr idag...fan vad dyrt det är med kläder. Jag behövde så mycket kläder nu pga viktuppgången senaste året..jag avskyr kläder som sitter tajt.

1 par jeans, 3-4 tröjor, 2-3 par trosor, 2-3 par bh, 1 handväska

Så jävla typiskt med att jag glömde visa upp min rabattkupong på 50 spänn inne på Lindex..gäller bara till den 18:e med så ni får jag in och köpa nåt mer bara för det.

Funderar på att köpa en Fix 2 i 1 jacka till Tova nu i vår...hon skulle få den i födelsedagspresent isåfall tänkte jag. Den är lite rosa, vit och blå med tror jag?..fleecen inuti är rosa och sen står det FIX på ryggen. Då passar ju 50 kr rabatten bra.

Jag köpte ett spel till henne "Disney trivial persuit", kan vara roligt och spela både för henne och oss.

Hon fyller 8 år den 4 mars så det är inte länge till, får börja tänka på inbjudningkort m.m till barnkalaset. 


Av Linda - 8 februari 2008 08:45

För nåt år sedan gick jag med i en reklam kampanj som heter Buzzador.

Man får hem varuprover, och oftast är det rätt mycket varuprover man får då man ska bjuda vänner mfl och se vad de med tycker om varan.

jag har fått cornflakes, kexchoklad, halstabletter och kattmat. Andra har fått barnmat, kyckling och annat...


Det är riktigt roligt faktiskt att vara med och ju fler folk man värvar och ju mer varor man rapporterar in desto mer poäng får man i en rankinglista. jag tror att ju fler poäng man har ju mer prover får man, jag fattar inte riktigt det där man jag tror det är så.


Anmäl er där, och snääääälla gör det via min sida så jag får lite mer poäng ;-)...jag ligger typ sist i rankinglistan. Jag har runt 4800 poäng medans de bästa har runt 30 000 poäng. Och då har jag ändå varit med i alla kampanjer och rapporterar in varje gång vad jag tycker om varan.

Men det gäller att värva så många man kan helt enkelt för att komma upp sig i listan.

Här:

http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Lillith76

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards