Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Linda - 10 februari 2008 23:33

jaha, då var det sjukdomar igen.

Jag fick ont i halsen i helgen och fick kämpa mig igenom söndagen på praktiken, jag var helt slut i hela kroppen och fick slänga mig i sängen så fort jag kom hem och där låg jag i 2 timmar.

Jag gick sen och lade mig redan kl 21 för att vara ordentligt utvilad till morgondagen.


Kl 22 och 23 vaknar Saga och kan inte öppna ögonen, hennes pappa går in till henne båda gångerna men jag gick med in till henne sista gången och såg då att ögonen var ihopklistrade...ögoninflammation. Hennes pappa sa att hon varit rätt röd i ögonen ikväll innan läggdags men tänkte inte på ögoninflammation.

Men nu visade det ju sig att det är det.


Så vad gör man?...är deras pappa hemma så förlorar vi ekonomiskt på det eftersom jag har studiebidrag så blir det ju jag som är hemma. Men nu mår ju inte jag heller så bra så det är väl lika bra vi är hemma.

Typiskt med då det är sista veckan på praktiken....Känns inte bra alls då jag fått vara hemma tidigare pga en make som varit sjuk och barn som haft magsjukor m.m Inte lätt att visa sina framfötter på praktiken när man får vara hemma därifrån så ofta.

Men jag har fått godkänt iallafall när de skrev på mina papper i onsdags, skrev omdöme om mig m.m De verkar nöjda med mig och tycker jag är duktig....man kan ju inte hjälpa att barnen blir sjuka stup i kvarten. Känns nästan lite pinsamt att ringa imorgon bitti och säga att ett av barnen är sjuka igen.


Sen fick jag gå upp lite nu för jag mådde nästan illa där jag låg i sängen.

Jag åt gräddglass med kladdkaka innan vid 19-20 tiden..inte så bra kanske innan läggdags. Det bara kör runt i magen nu..står upp i halsen.


Imorgon ska jag och min vän börja kämpa igen så jag ville äta nåt sista gott innan den hårda "bantningen" börjar för femtielva gången.

Skulle starta dagen med fiberhavregrynsgröt och sötningsmedel + mjölk, knäckebröd med tomat på till mellis, pasta till lunch och ett äpple till nästa mellis.


Men som jag känner mig nu så vill jag inte äta nånting imorgon...usch.


Känner mig helt kass i hela kroppen, kan det vara en influensa på gång tro.

Känner mig liksom helt utmattad, orkeslös, vill bara ligga ner (fast det går ju inte nu då jag fick illamåendeattacker).


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards