Alla inlägg under mars 2008

Av Linda - 1 mars 2008 22:59

ska se om detta funkar nu, det är första gången jag gör detta :-)



Av Linda - 1 mars 2008 22:42

jag är så otroligt stolt och glad över min stora tjej som fyller 8 år på tisdag. Fattar inte att hon blir 8 år, gud så tiden gått fort. Känns inte alls längesen hon låg alldeles nyfödd på min arm och blev ammad.

Eller när hon tog sina första steg redan vid 9 månaders ålder och gick/sprang vid 10 månader bara.


Hon har alltid varit så extremt rädd för vatten , minsta lilla droppe i ögonen skulle torkas bort.

Men så gick hon först en intensivträning i somras varje dag i tre veckor och sen började hon i augusti på ett annat ställe och har gått varje vecka sen dess.


Hon har blivit såååå duktig på dessa 9 månader hon gått på simskola...

Nu dyker hon under vattnet som en fisk !


Hon simmar lite ryggsim och idag fick hon först flyta på rygg och sen vända sig om till mage med huvudet under vattnet och hon övade flera gånger.


Hon simmar nog bättre ryggsim än vanligt sim tycker jag.

Jag var inne i rummet där de simmar idag och tittade lite samt tog lite kort.


Och slutligen: 13041 steg har jag gått idag med min stegräknare :-)

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards