Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Linda - 4 mars 2008 23:29

Imorgon kommer förhoppningsvis min nya mobiltelefon...NOKIA N95 med GPS och 5.0 megapixlar kamera...den har fått topp betyg .

3 bomben 199 kr + 59 kr i månadsavgift går den på..inte så farligt.

Längtar efter min lilla leksak nu :-)...

Sen får Tova byta ut sin mobiltelefon och ta min gamla för den hon har är kass och stänger av sig själv hela tiden.

Hon är faktiskt jätteduktig med mobilen, det trodde jag aldrig och det är toppen att man kan ringa henne så man får veta vart hon är på byn eller om man vill hon ska komma hem och äta osv. 

Av Linda - 4 mars 2008 23:19

Nu ska min lille Viggo börja simskolan...han blir 5 år till sommaren men kunde få börja redan nu på lördag..det gick fort att få plats där.

Ungefär samma tid som Tova med vilket passade perfekt så man slipper köra in två gånger.


Det var lite billigare än Tovas simskola så till hösten byter jag även henne till denna simskolan (samma simhall, det finns en inhyrd simskola och en som simhallen har). 850 kr + 100 kr för skåp vid första inbetalningen och sen kostar det 650 kr nästa termin. På Tovas simskola betalar man 950 kr + skåp 100 kr (som man får tillbaka sen) VARJE termin.

Sen fick vi lösenord m.m så vi kan gå in på barnets egna sida på internet där all info om simskolan m.m kommer upp, även faktura och så kan man välja själv där vilken simskole grupp man vill barnet ska gå i..finns en massa olika och Viggo börjar med Baddaren...


Tycker Tova ska fortsätta annars så kommer hon ifrån det här med simmningen och att våga dyka m.m...jag tror det är bra för dem att hålla det igång så de inte glömmer. Så hon ska iallafall gå 1-2 terminer till eftersom hon inte kan simma riktigt ännu. Hon tycker ju det är kul att ta lite märken med, hon ser fram emot simskolan varje lördag så det är ju hennes fritidsintresse liksom.



Av Linda - 4 mars 2008 23:12

Stort GRATTIS till min älskade flicka...tänk vad tiden går. Otroligt att du blivit så stor redan..fattar inte vart tiden blev av?


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards