Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Linda - 10 mars 2008 23:58

steg blev det idag....

Av Linda - 10 mars 2008 19:25

nu känner man sig fräsch igen....vill klippa ännu kortare men jag känner att jag varken hinner eller orkar klippa mer idag, får vänja mig vid längden jag klippte mig nu så får jag ta en bit till en annan dag.


Ska ha snedlugg och klämma i håret imorgon. Köpte en plattång häromdagen med så jag får platta till det imorgonbitti..får gå upp en halvtimme innan barnen.

Var så trött på det självlockiga tjocka bångstyriga håret...det blir så mycket bättre, slätt och glansigt när man plattar det. Lite värmetålig kräm i först bara och sen platta och så glansspray...voila !

Tar kort imorgon så ni får se min nya friss .



Av Linda - 10 mars 2008 18:19

sådärja nu har hela familjen varit ute på en timmes promenad...5 km.

Vi gick visst samtidigt som grannarna så Tova cyklade med deras pojke hela rundan, såg inte ens av dem då de for iväg så snabbt på cyklarna och grannen efter....

Har kommit över 10 000 steg idag iallafall..igår var en dålig dag med bara 5476 steg *fy skäms på mig*.

Nu är jag svettig och go iallafall, ska eventuellt klippa av håret i page och sen in i duschen....är så trött på långt hår, det är bara i vägen hela tiden och det ska sättas upp med snoddar och skit.... visst är det snyggt, men fy vad jobbigt.

Min dotter tycker jag ser ut som en kille när jag har uppsatt hår *tack tack* och löst kan jag inte ha det få då hänger och flänger det överallt.

Lika bra och klippa av skiten så jag inte kan sätta upp det i tofsar !


Svärmor trodde inte det var vattenkoppor...de blir inga stora blåsor av det..fasiken med..jag som blev sååå glad...och nu är vattenkoppor epidemin över. De måste vara immuna mot koppor alltså..

Av Linda - 10 mars 2008 11:41

har lagt ut lite kläder på tradera...har inte lagt ut allt än men det är på gång under dagen.


 Tradera

Av Linda - 10 mars 2008 10:47

mötte en vän till mig idag och hon frågade om jag ville börja på viktväktarna med henne på torsdag. Ja, jag känner nog att jag måste...om jag ska våga visa mig på stranden i sommar.

Annars får jag genomlida ännu en sommar fullt påklädd sittandes vid strandkanten när resten av familjen plaskar runt i vattnet.

För jag vägrar visa upp mig på stranden med min stora fläskmage och dallriga vita lår....det nöjet ska inte de andra få ha..att se hur ful och grotesk kropp jag har. Vet ju själv hur man tittar i smyg på stora människor (som är större än mig)....


Så på torsdagar framöver blir det viktväktarna..det är bestämt nu !

Tur man är två...min vän är dock så himla fin..hon behöver inte gå ner ett kilo men man känner ju själv hur mycket man vill väga och hon vill gå ner 16 kg till sommaren..var nu de kilona ska tas ifrån?

Jag behöver gå ner lika mycket som hon + 10-15 kg till...

Av Linda - 10 mars 2008 10:26

är det vattenkoppor eller inte...nu är de inte röda längre, bara små prickar..som mollusker. Hon har ju mollusker i ansikte och på mage samt rygg och det är väldigt lätt att förväxla dessa med vattenkoppor. Jag har aldrig sett riktigt hur vattenkoppor ser ut heller.

Men idag är det bara ett par tre knappnåls stora pluttar.

Hade henne hemma iallafall idag för och se hur det hela utveckar sig....men jag tror hon får gå imorgon om det inte syns tydligt riktiga blåsor. Hennes farmor kommer sen och tittar på henne...får se vad hon säger.



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards