Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Linda - 14 mars 2008 15:32

ikväll ska vi in till stan och äta god mat på grekisk restaurang, sen ska jag och maken bowla lite för det är så kul.

Min mamma och hennes sambo kommer och passar barnen, snällt av dem att köra 10 mil hit och 10 mil hem igen sen inatt för att sitta barnvakt. 

Inte ofta vi kommer ut nånstans så det känns kul.

 

Har även bokat en trip till legoland i sommar, 2 dagars inträde till legoland + 2 nätter i stuga på en camping..4500 kr kostar det. Inte billigt direkt men vi åker knappt aldrig även så här. 

Sen kostar ju broavgiften över öresund ca 600 kr t/r och stora bält bron kostar med att köra över sen till Jylland.

Nästan så man kunde kommit till canarie holmarna för samma pris som detta kommer landa på. 


Började ju på viktväktarna igår och det har gått toppen hittils.. på restaurangen ikväll ska jag beställa kycklingfile och potatis..det är 4 points sammanlagt, såsen blir ju ca 3 points antar jag och så ska vi ha förrätt..jag funderar på gratinerade räkor med fetaost,krossade tomater och vitlök..inte mycket points i det heller ju.

Dricker cola light till maten...så blir det perfekt. Efterrätt blir det inget. Min vän viktväktar ju med så vi får hålla koll på varandra :-)



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards