Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Linda - 18 mars 2008 22:33

ett kort på Tova med sin nya tröja från meandi....

Man ser en vattekopp på hakan här på denna bild :-)...hon har inte så många som Viggo.

Av Linda - 18 mars 2008 17:57

hörde idag i skolan om två barn som blivit knivskurna till döds och mamman som också blev knivskuren men kämpar för sitt liv.


Hur ska hon orka leva vidare utan sina älskade små barn (1 och 3 år gamla). Fy vilken smärta hon kommer känna när hon inser att hennes älsklingar är borta, mördade.....


De skrev i tidningen läste jag sen att det eventuellt är pappan som gjort det, om det nu är det..hur kan man sticka en kniv in i sina barns kroppar och se deras skrik och smärta, se deras förtvivlade blickar när kniven kommer mot dem..se hur de vrider sig och plågas av smärtor.

Fy man mår illa.

Hur kan en människa göra så mot så små barn?


Vilket helvete en del människor måste gå igenom i sina liv.


Mina tankar gå till barnen, deras mamma och anhöriga idag.


Av Linda - 18 mars 2008 08:16

Idag ska jag till skolan, kör om ca 5-10 min.


Efter skolan ska jag handla och köpa present till min man som fyller 35 år imorgon. Han har önskat vissa grejor, får se vad det blir.


Viggo och Tova har ju båda två vattkoppor nu. Det är bara Saga kvar.

Tova var helt slut igårkväll, hon och hennes kompis, jag och maken satt och tittade på Harry potter 2. Men Tova var helt glansig i ögonen och röd om kinderna så vi fick stänga av filmen kl 22 och lägga henne...

Hon sover fortfarande nu vid 08.20 så hon är nog rätt trött.


Hon hade en koppa i ögonlocket som irriterade henne lite igår,men annars har hon bara ett par tre på ryggen och 3-4 st i ansiktet och halsen. Det kanske kommer fler.


Viggo är så ynklig och jämrar sig hela tiden och gnäller. Han har så ont så ont.

Sen har jag mitt i allt upptäckt en knöl i bakhuvudet på honom så nu är jag orolig för den med..det känns som en liten ärta och den går att flytta runt på lite. Kanske en fettknöl?...eller tumörknöl?...usch jag blir så orolig.


Ska ringa BVC idag så vi kan in imorgon och titta på det.

Kan ju samtidigt kolla Sagas drickande och diabetes.

Det är även dags för Sagas 2 1/2 års kontroll snart


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards