Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Skola

Av Linda - 18 mars 2008 08:16

Idag ska jag till skolan, kör om ca 5-10 min.


Efter skolan ska jag handla och köpa present till min man som fyller 35 år imorgon. Han har önskat vissa grejor, får se vad det blir.


Viggo och Tova har ju båda två vattkoppor nu. Det är bara Saga kvar.

Tova var helt slut igårkväll, hon och hennes kompis, jag och maken satt och tittade på Harry potter 2. Men Tova var helt glansig i ögonen och röd om kinderna så vi fick stänga av filmen kl 22 och lägga henne...

Hon sover fortfarande nu vid 08.20 så hon är nog rätt trött.


Hon hade en koppa i ögonlocket som irriterade henne lite igår,men annars har hon bara ett par tre på ryggen och 3-4 st i ansiktet och halsen. Det kanske kommer fler.


Viggo är så ynklig och jämrar sig hela tiden och gnäller. Han har så ont så ont.

Sen har jag mitt i allt upptäckt en knöl i bakhuvudet på honom så nu är jag orolig för den med..det känns som en liten ärta och den går att flytta runt på lite. Kanske en fettknöl?...eller tumörknöl?...usch jag blir så orolig.


Ska ringa BVC idag så vi kan in imorgon och titta på det.

Kan ju samtidigt kolla Sagas drickande och diabetes.

Det är även dags för Sagas 2 1/2 års kontroll snart


 
 
Caroline

Caroline

18 mars 2008 09:18

Hej! Tror inte ni är välkomna till BVC med vattkoppor faktiskt ;) Men det är säkert inget farligt! KRAM

http://mammans.blogsome.com

 
ulrica

ulrica

18 mars 2008 09:22

Hej!
Du tror inte det kan vara en svullen körtel? Med tanke på infektion är det ju inte orimligt. När min dotter hade vattkoppor drabbades hon väldigt. Tavegylen hjälpte inte långt, däremot hade hon god lindring av Ipren som fick det inflammatoriska i huden att lugna sig lite. Om Viggo klarar av sådana preparat kanske det vore en hjälp!
Krya på dem!

http://uw74.wordpress.com

 
Ingen bild

Monika

18 mars 2008 18:00

Nej, ni får ju inte komma in BVC med vattkopar barn, vad jag minns när jag hade småbarn alla som får vattkoppar då, får inte åka in, Sköterskan får komma hem istället o kollar då,,
BVC kan ju smitta runt ,,,
Krya på er..
Kram

 
Ingen bild

Pernilla

18 mars 2008 20:06

Hej

Jag har också haft en knöl på överhuvudet. Och jag har tagit bort den två gånger. Det har varit talg i knölen som jag hade. Hoppas du får komma och kolla om du är orolig. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards