Alla inlägg under mars 2008

Av Linda - 12 mars 2008 09:04

som vanligt får jag ont i benen när jag är ute och går. Svärmor sa jag kunde massera in lite hästlinniment, byta skor och ta stavarna när jag går...hm..jag får väl prova annars får min motion bestå av cykling hädanefter.

Jag har liksom ett par walkingskor jag fått ärva av min mamma som varit rätt dyra i inköp...men jag får ont i benen ändå...suck.

Jag var ute och gick 30 minuter i ösregnet innan och jag hade så ont så benen vek sig på mig nästan..jag fick nästa släpa med mig benen tillslut..


Jag vill bara tacka så jättemycket för alla kommentarer jag fick igår...det kändes jätteroligt men sån aktivitet i min blogg. En verkade bli lite avundsjuk men det skiter väl jag i, såna finns det överallt....jag suger åt mig av alla bra kommentarer iallafall...som en svamp :-).


Av Linda - 12 mars 2008 00:42

kom igen nu tjejer (och killar?).....på fredag mailar ni resultatet av era steg sen förra fredagen så skriver jag in det här i min blogg så vi ser vem som gått mest. Sen om ca 3 veckor utser vi mars månads stegare..kul och se vem det blir :-)

Jag har varit jäkligt slö..usch, jag skäms.

Idag har jag bara fått ihop 4416 steg.... jag blir då inte månadens stegare det kan jag ju meddela redan nu.


Tack för kommentarerna om min frisyr (och skrattkort *s*), det trodde jag väl aldrig att jag skulle få sån respons..kul med lite trafik på sidan med ju...besökarna ökade till det dubbla. Jesses vad paff jag blev.....


1 1/2 dygn kvar till invägning på viktväktarna. Jag MÅSTE fixa detta nu annars vet jag inte vad jag gör....jag vill inte ha en BMI på 35, jag vill ha en BMI på 20-25...där är det normala för mig.

Tur min vän hjälper mig på vägen, vad skulle jag gjort utan henne?

Av Linda - 11 mars 2008 10:55

håll till godo....ett skrattkort. Ett av de bättre iallafall så den vågar jag visa.

Av Linda - 11 mars 2008 08:40

klippte mig själv igårkväll och sen plattade jag till det nu på morgonen med min nya plattång.

Perfekt !!

Ingen mer frizzighet.........


Och gnäll nu inte på att jag inte skrattar för jag ser korkad ut på kort när jag skrattar....kommer aldrig mer skratta på kort. 


Av Linda - 10 mars 2008 23:58

steg blev det idag....

Av Linda - 10 mars 2008 19:25

nu känner man sig fräsch igen....vill klippa ännu kortare men jag känner att jag varken hinner eller orkar klippa mer idag, får vänja mig vid längden jag klippte mig nu så får jag ta en bit till en annan dag.


Ska ha snedlugg och klämma i håret imorgon. Köpte en plattång häromdagen med så jag får platta till det imorgonbitti..får gå upp en halvtimme innan barnen.

Var så trött på det självlockiga tjocka bångstyriga håret...det blir så mycket bättre, slätt och glansigt när man plattar det. Lite värmetålig kräm i först bara och sen platta och så glansspray...voila !

Tar kort imorgon så ni får se min nya friss .



Av Linda - 10 mars 2008 18:19

sådärja nu har hela familjen varit ute på en timmes promenad...5 km.

Vi gick visst samtidigt som grannarna så Tova cyklade med deras pojke hela rundan, såg inte ens av dem då de for iväg så snabbt på cyklarna och grannen efter....

Har kommit över 10 000 steg idag iallafall..igår var en dålig dag med bara 5476 steg *fy skäms på mig*.

Nu är jag svettig och go iallafall, ska eventuellt klippa av håret i page och sen in i duschen....är så trött på långt hår, det är bara i vägen hela tiden och det ska sättas upp med snoddar och skit.... visst är det snyggt, men fy vad jobbigt.

Min dotter tycker jag ser ut som en kille när jag har uppsatt hår *tack tack* och löst kan jag inte ha det få då hänger och flänger det överallt.

Lika bra och klippa av skiten så jag inte kan sätta upp det i tofsar !


Svärmor trodde inte det var vattenkoppor...de blir inga stora blåsor av det..fasiken med..jag som blev sååå glad...och nu är vattenkoppor epidemin över. De måste vara immuna mot koppor alltså..

Av Linda - 10 mars 2008 11:41

har lagt ut lite kläder på tradera...har inte lagt ut allt än men det är på gång under dagen.


 Tradera

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards