Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

TÄVLING

Av Linda - 15 juni 2008 08:20

Här kommer den andra tävlingen.


För att vinna denna skriver ni i detta inlägg det mest pinsamma ni varit med om.


Tävlingen avslutas den 25/6


Ni kan vinna en resepotta, perfekt nu i sommar när era barn börjar bli blöjfria och ni ska på semester.


Ofta är det akut! Ditt barn bara måste gå på toaletten, men det kanske inte alltid är så lägligt just då.
Det är då det är suveränt att ha Potette, en portabel och hopfällbar potta med sig i barnvagnen, i bilen eller på resan.

När behoven kallar, trä en av de medföljande påsarna över pottan.
Påsen knyts sedan ihop och slängs som en vanlig blöja.
Enkelt och smidigt!

• Enkel att vika upp till en standardstor potta.
• Enkel att vika ihop med en ny påse, för nästa gångs akutfall.
• Patenterad absorberande påse (som undviker svalp i pottan).
• Förvaringspåse medföljer.
• Tre svagt doftande refill-påsar medföljer.
• Refill påsar (10-pack) kan köpas.
• Passar bra från ca 15 månader.


http://www.lillaw.se/

 
 
Persilja

Persilja

15 juni 2008 19:15

Klicka på mitt namn så kommer du till mitt inlägg om din tävling! Hoppas du får många besök!

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se/2008/06/15

 
En Mölnbobos Liv - Mammablogg

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

15 juni 2008 19:56

Det mest pinsamma jag varit med om är när jag kissade på mig en gång (passar ju bra när vinsten är en potta). Jag var kanske 11-12 år och var på disco, då jag hatade offentliga toaletter så bestämmer jag mig för att springa hem. Väl hemma får jag inte upp dörren och när jag väl lyckas så blir jag så lättad att jag råkar slappna av... blev en stor pöl i hallen.

min mejl: info@annakarlsson.se

http://www.annakarlsson.se/blogg

 
Ingen bild

Anna.R & Ella från juni-06

16 juni 2008 18:28

Det absolut pinsammaste jag varit med om hände när jag var 14 år.

Bor i en liten stad som varje sommar har en lite festival som ALLA besöker. Det var varmt och jag hade klätt mig sommarfin i vita shorts och röd tröja.

Strosar omkring på festivalområdet i solen och har det trevligt tills jag plötsligt känner hur det börjar "rinna" i trosorna. Utan förvarning och flera dagar förtidigt har mensen kommit. Där gick jag, mitt i stan, bland massor av folk i vita shorts med en STOR röd fläck både fram och bak. Ville bara försvinna från jordens yta.
Efter denna dag har jag ALDRIG vita byxor,shorts eller vit kjol när det börjar närma sig menstider. ALDRIG!


min mejl: linnea_g75@hotmail.com

 
Marica Rödebäck

Marica Rödebäck

19 juni 2008 20:37

Hejsan.
Tack för komplimangen, sånt är roligt att höra.
Tyvärr kan jag inte vara med i tävlingen eftersom jag inte har några barn, så jag kan inte heller svara på din fråga.

Ja, jag hoppas också sossarna får återta tronen.

http://www.rodeback.blogg.se

 
Ingen bild

therese från sölvesborg

22 juni 2008 10:11

Ja du finns många pinsamma ögonblick i sitt liv :-)
Men ett av mina pinsamaste ögonblick i vuxen ålder,var nog första gången jag sov hos min nuvarande sambo,,efter en mysig natt o allt,vaknade jag på morgonen av att jag hade fått röda veckan,hade inget med mig,mycket pinsamt o berätta,men nu efter 5 år ihop så kan vi båda skratta åt det.
mvh Therese
theresebengtson@hotmail.com

 
Ingen bild

Maria

25 juni 2008 00:49

En pinsam sak som hände mig en gång var när jag ringde till ett av mina barns kompisar för att fråga om de kunde leka med mitt barn.
Det svarar en person som jag trodde var ett av de större syskonen och jag säger då "kan jag få prata med din mamma eller pappa", varpå personen i luren säger "det är jag som är pappan".
Gissa om jag bara ville försvinna?

Mailadress: andersson@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards