Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:


Carola m 7 


Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester:

**********************

" Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High Chapparall, vi ska tälta...hehe, 7 barn+2 vuxna i den ena familjen, 4 barn+2 vuxna i den andra familjen. Gissa om vi ser ut som värsta cirkusen när vi slår upp tälten..och gissa hur många som flyttar sina husvagnar efter ett dygn i närheten av oss...:)

Förra året var vi på Leksand sommarland och DET var verkligen toppen!


Jag VILL ta med hela familjen på en ö-luff bland de polynesiska öarna, Hawaii(har jag varit!) Tahiti, Samoa osv...."

*****************




GRATTIS till vinsten Carola !!


kontakta mig: mammis_3@hotmail.com


 ******************************************

Jag vill även här passa på att tacka alla som varit med i tävlingen, det var betydligt många fler som deltog än jag någonsin kunnat drömma om.

 Jag fick en väldigt massa tips och ideer om semesterresor och nu vet jag ju vart en liten del av svenska befolkningen ska i sommar :-)

*******************************************

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards