Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Linda - 11 juni 2008 22:11

Vill passa på att här tacka så väldigt mycket för alla klick på min länk nedan till tävlingen om en resa som jag är med och tävlar om.

Jag är såååååååååååååå tacksam ska ni veta och jag blir så glad att ni ville göra det för vår skull.


Vinner vi denna tävling så är det helt er förtjänst och jag kommer allvarligt talat att sväva på moln av lycka om jag får resa iväg nånstans med familjen i vinter.


Jag har nu mina 10 lottsedlar till utlottningen och poängen var uppe i 25 500 sist jag kollade. Tyvärr får man inte mer lottsedlar och att försöka ge sig på första vinsten är lönlöst då jag vet de som är uppe i över 188 000 poäng.


Så nu är det bara att hoppas, och hålla tummarna för att det blir just vi som vinner i utlottningen...10 chanser har jag att vinna..men det är ingen garanti för att vinna. De med 1 lottsedel kan ju likaväl vinna om de har tur.



Kram alla och godnatt !

Imorgon har jag bil så då slipper jag åka buss *jippi*


Av Linda - 11 juni 2008 20:14

puh....fick byta buss 3 GGR ??!! innan jag kom fram dit jag skulle idag på den där utbildningen.

Det var nästan på håret att jag kom försent och det vill jag ju inte för då sitter alla bara och glor på en när man störtar in i klassrummet.


Sen skulle jag ju köpa present till Viggo i leksaksaffären på samarkand och fick då ta en buss dit bort

Niklas och barnen mötte mig där sen kl 18 så vi åt lite på mc donalds innan vi äntligen svängde hemmåt...har precis kommit hem nu vid 20 tiden.


Att man ska behöva byta bussjäkel så många gånger för att komma dit man ska...allt bara för att vår ena bil är sönder, svärföräldrarna är bortresta så man kan inte låna deras bil, Niklas började jobba 06.00 så han var inte hemma och han hade vår ena bil, min vän här i byn började jobba senare och min andra vän som också går utbildningen som jag går på var sjuk....vadå lagen om alltings jävlighet.

Tänk vad skönt och kunnat glida dit i sin bil snabbt och enkelt istället för och krabba med skjuts av andra och åka trista bussar som man får byta både här och där innan man kommer fram


Barnen somnade i bilen hem sen iallafall men vaknade när vi skulle bära in dem så nu kan de ju inte sova..pigga som lärkor....det var inte med i planeringen direkt.

Tänkte ju bara bärt in dem sovandes och låtit dem sova vidare tills imorgon. Snabbt och enkelt...


Kolla in vilka smutsiga munnar på kortet, de äter med hela ansiktet alltså.

Vi tvättade självklart av dem när vi kom hem innan de lade sig för natten.. 

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards