Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Linda - 10 juni 2008 20:52

Nu blir det nog tandläkaren trots allt..suck. Jag hade en bit av en tand som lossnat, men jag har inte haft ont av det så jag har inte velat laga det.

Nu minsann flög en bit till av så nu måste jag nästan laga den för kanterna är så vassa att jag nästan skär mig på tungan.

 Får ringa imorgon om en tid...

Av Linda - 10 juni 2008 18:46

har varit på introduktionsutbildning inför sommarjobbet mellan 08.00-16-00 och gud så trött jag var.


Ögonen gick i kors flera gånger och jag var nära att somna där jag satt. Jag som aldrig somnar så lätt annars. Det tar nästan en timme för mig att somna på kvällarna i sängen.

Så jag måste verkligen ha varit supertrött idag....

Sen visste jag ju redan om allting som de talade om där idag med förflyttningar, hjälpmedel, lagar, sekretess m.m..jag har redan hört allt det flera gånger innan. Kanske därför som det kändes som rena sömnmedlet.

Men så länge man får lön för att sitta där så får man väl sitta där och lyssna.


Sen har jag gått så mycket så benen värker, har ont i benhinnorna.

Missade bussen med 2 sekunder när jag skulle hem..jag kom gåendes precis bakom bussen när han blinkade ut och körde.

Men jag fick ta en annan buss så jag kunde hoppa av 1 mil hemifrån, sen hämtade Niklas mig där.

Den bussen jag tog var full med tågresenärer för tågen hade ställts in, det hade trillat ner träd på spåren och strömmen hade gått hörde jag nån sa på bussen.

Det blåser utav bara sjutton, locket till en sån där sandbox som stod vid busshållsplatsen flög iväg så det dånade om det. 


Tror jag ska lägga mig tidigt idag så jag orkar med morgondagens introduktion (samma tid som idag) och slipper sitta där och nästan somna igen.


Vi fick gratis middag på en catering restaurang och det var baske mig den godaste lax jag ätit, den smälte i munnen som smör nästan...nypotatis och dillsås till. MMMMMUMS....

Undrar vad det blir för gott imorgon ?


389 besök med bara 9 st som är med i tävlingen nedan...KOM IGEN NU !!

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards