Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Linda - 13 juni 2008 16:29

Ska jag och Viggo ha en heldag, vi ska iväg lite han och jag.

Han kan behöva komma ifrån sin lillasyster då de bråkar hela tiden...de behöver en paus från varandra emellanåt.


Återkommer imorgon var vi varit nånstans.

Av Linda - 13 juni 2008 12:26

http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2673502.ab



Jag skulle INTE skicka min 8 åring om ca 1 år när hon är 9 år på tunnelbana i new york...inte ens här i sthlm.

Jag skulle nog inte ens vågat låta henne åka buss in till stan ensam om jag möter henne vid stationen...


Vad kan man veta vad som kan hända på vägen, de kan ju hoppa av en station för tidigt, gå vilse eller kan nån pedofil eller nåt ta han/henne.


Det är väl inte undra på att folk reagerade som de gjorde och det var ändå folk som bor DÄR och inte här som reagerade så.


Kolla denna länk, det kan hända vem som helst i vilken stad som helst.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2673529.ab

Om en 9 åring åker själv tunnelbana och en pedofil kommer och tar detta barn, hur lång tid tar det innan mamman upptäcker att barnet är borta. Det kan ha tagit 2 timmar innan hon ens börjar ana nåt.

De kan bli hur självständiga som helst men pedofiler kommer de aldrig undan om de inte håller bättre koll på barnen.



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards