Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Linda - 3 juni 2008 23:40

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/940


Jag vet att det är tjatigt...men jag vill ju ha en vinst och då blir jag tjatig :-). Jag vet med all säkerhet att det inte blir 1:a priset iallafall men jag siktar in mig på 2:a priset....det räcker gott och väl för oss, vilket är 15000 kr...

Av Linda - 3 juni 2008 22:14

har vi haft idag....

vi spelade brännboll och hade tipsrunda, vi grillade även och hade lite mysigt vid sjön utanför skolan.

Nu har vi sommarlov...fast vi ska ju jobba förstås, jag börjar dock inte förrän måndag efter midsommar så jag har ju lite ledigt nu :-).

Ska jobba på lördag med för de ringde efter mig idag, skönt med lite extra pengar. Det behövs nu på sommaren när man inte får pengar på nåt annat håll.


Har varit en lång dag känner jag. Viggo väckte mig 06.20 och sen har jag varit i full gång hela dagen. Direkt efter skolan, gick jag runt lite på stan och så handlade jag.

Sen hem och iväg direkt med barnen på fotbollsavslutning (för Viggo)..efter det skulle de i badet och sen i säng.

Har sen ikväll suttit och skrivit inbjudningar till Viggos 5 årskalas på söndag. Han ska ha piratkalas så jag köpte ballonger, tallrikar, duk m.m till det idag.

Det blev lite tajt med inbjudningarna men men..det ska nog gå ändå. 


Börjar bli ganska trött nu känner jag. 

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards