Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Linda - 14 juni 2008 21:57

Imorgon ska min 8 åring och hennes pappa iväg själva och hitta på skoj.

Vart de varit får ni veta imorgon ;-)....

Men hon kommer säkert att stormtrivas !


Senare i veckan tänkte jag att hela familjen kunde åka iväg nånstans, får se vart det blir.

Sen börjar ju jag jobba efter midsommar så då hinner vi inte direkt med så mycket utflykter.


Av Linda - 14 juni 2008 19:13

Jag och Viggo tog en tripp till Ikea i Älmhult.

Han var en timme i lekhuset och den fick han följa med mig och shoppa. Vi åt i restaurangen med, han gillade älgpastahuvudena och köttfärssåsen. Sen ville han ha en "dammsugare" till efterrätt för de älskar han.

Han gick runt där och lekte en stund i lekhusen som var nytt sen vi var där sist. Det var bland annat en teve i taket på ena lekhuset och barnen fick ligga på golvet och titta upp, de visade roliga filmer och så filmade de barnen på golvet så de såg sig själv i teven.

Viggo hade jättekul där....jag fick knappt han därifrån.


Jag köpte en vit Expedit bokhylla till Saga, men tyvärr med min vanliga otur så fattas det saker. Denna gång var det två pluggar så jag kan inte sätta fast den ena hyllan och går inte det så får jag heller inte ihop resten av hyllan, så nu ligger den halvfärdig på Sagas rum.

En stor rosa matta med fick hon (se bild)....och några rosa lådor med lock som hon ska ha i bokhyllan sen. Samt ett rosa fångst nät som ska hängas i taket.


Viggo fick ett vitt skrivbord (Vika amon och curry ben), en skrivbordsstol, lite askar till målarpennor m.m och en burk till pennor också.

Lite lampor och annat åkte också ner i vagnen.


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards