Alla inlägg den 8 juni 2008

Puh

Av Linda - 8 juni 2008 16:23

nu är kalaset över...fast det gick bra, jag skulle kunnat haft dem här en timme till. tycker de två timmarna de var här gick så otroligt fort.


Skattjakten gillade de skarpt, jag hade fyllt Viggos playmobil skattkista med prinseskronor, smycken och låtsaspengar samt godispåsar.

De fick leta upp skattkistan i trädgården och det var Viggo som hittade den tillslut...sen satt de där och lekte runt skattkistan en bra stund...alla 4 piraterna ;-).


Nu ska jag snart på med badkläderna...och bada i poolen med barnen. Hoppas ingen ser mig bara för jag är fan ingen vacker syn i badkläder. Tur man har höga häckar och bor granne med skogen ;-).




Av Linda - 8 juni 2008 11:47

tryck på denna länk till tävlingen jag är med i...Tack på förhand !!


Nu är det bara 800 poäng kvar till 10:e och sista lottsedlen. Då har jag 10 chanser i lotteriet att vinna 15000 kr med Ving resor.


http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/940

Av Linda - 8 juni 2008 10:26

Har blåst upp döskalleballonger och döskalletårtan hämtade svärföräldrarna igår.

Jag har gjort iordning skattkistan med skatt och godis i....det blev fantastiskt bra :-).

Ska duka bordet sen och jag ska ha Niklas döskalleölmugg, en stor med snidat trä. Typ lite medeltidsaktig....ska ha sugrören i den på bordet.

kommer bli såååå coolt.

Skattkarta ska jag göra med..känner att det börjar bli ont om tid, så jag får nog fortsätta nu.

Kort kommer senare idag !



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards