Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Linda - 19 juni 2008 19:15

Nån mer som inte är ett dugg intresserad av fotboll?

Jag har noll intresse...jag förstår inte hur man kan ta det på sånt allvar. 

Att se hur ett gäng springer och jagar en boll?!

Nä då lägger jag min tid på nåt annat mer roligare :-).

Skönt att vi alla är olika.


Min man tittar på fotboll och det är ganska trist när han occuperar teven en hel kväll och man får sköta matning och nattning av 3 barn m.m ensam

Men jag försöker bita ihop och stå ut....förhoppningsvis är det över snart.


Har inte ens en aning om var den här tävlingen har varit..är det EM, VM eller vad ?

Och vilka som förlorat eller vunnit ?

Äsch jag skiter i vilket ändå ......


Läste lite löst i en annan blogg att Sverige förlorat mot Ryssland igår....nåväl, jag gråter inte eller sörjer för det. Varför skulle jag det?

 


Av Linda - 19 juni 2008 17:07

jag är med i denna tävling


TÄVLA HOS TUMADRE om ett presentkort värde 300 kronor hos HARMONIBARN!
Här säljs kläder från babystorlekar upp till större barnstorlekar från märken som Armani junior, Burberry, Lacoste, Converse, Ej Sikke Lej, Marimekko, MOLO, IdaT, Plastisock, Småfolk, Nanoou, Vans, Trumpette, Ralph Lauren, Katvig, Kik Kid för att nämna några!

Av Linda - 19 juni 2008 11:24

Jag har funderingar på att flytta över mitt bloggande till min sida på www.blogg.se

Därför att där kan man trixa med html koder m.m, det kan man inte här..man kan inte gör egna designer bakrunder här på bloggagratis och det är så trist.

Iofs kan jag inte göra en egen design men jag kanske kan "tigga" till mig en nånstans ;-).

Jag har en inredningssida på inredningsdrom.blogg.se

Men själva adressen är ju inte så passande om jag inte längre kommer att enbart skriva om inredningsdrömmar.

Kan man ändra den eller är jag tvungen att öppna ett nytt konto?

Vet nån hur man gör?


Och om ni kan göra design till bloggar, hör av er..jag vill hemskt gärna ha en och som tack så länkar jag självklart till eran blogg.


Själva flytten dit kommer tas i små steg för att inte förlora alla bloggläsare jag har...

Jag vill gärna fixa klart sidan först innan flytten sker med.


Av Linda - 19 juni 2008 00:11

Fick ett nytt kort och info om vårt lilla fadderbarn i Brasilien idag. Vad kul och se hur han ser ut nu och hur han förändrats sen förra året.

Jag håller på att skriva ihop ett brev och så ska jag köpa en sverige tröja eller nåt till han för han fyller 3 år samma månad som min lilla Saga fyller i september och det tar ca 3 månader för paket att komma fram...så det börjar bli dags för det nu.....


Har ni ett fadderbarn?


Det känns så underbart att hjälpa ett annat barn som har det svårt med fattigdom. Vi i Sverige tex tar en vanlig toalett så förgivet. Medans i andra länder får de gräva en grop utomhus för och göra sina behov.

Vi tar även för givet att ha mat och godis m.m runt oss hela tiden, men de får knappt mat för dagen. De får somna hungriga på kvällarna.

Det gör ont i mig att det finns barn därute som har det så svårt.

********************************************


Jag ringde vårdcentralen idag och de tyckte jag skulle vänta till helgen om det halsonda och febern gått över.

Och redan nu så har jag ingen feber och jag känner mig bättre i kroppen. Det halsonda är ju kvar och jag äter alvedon, kurerar mig med varma soppor och varm chokladmjölk.

Jag har dock blivit snuvig och är man snuvig så är det inte halsfluss...så det är bara och vänta ut det och hoppas jag mår någorlunda bra på måndag när jag ska börja mitt sommarjobb.


Ikväll klagade min 8 åring på att hon hade lite ont i halsen och Saga min 3 åring har varit otroligt arg och skrikig idag men hon säger inte om hon har ont så det kanske är nåt där med pågång.

Viggo hade ont i tungan och var lite röd på kanten så han kunde knappt äta smörgåsen innan läggdags.

Alla på en gång.....


Nähä nu ska jag sova, tittade på "sex and the city" och tiden bara flög iväg ikväll.


Godnatt på er bloggläsare


Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards