Direktlänk till inlägg 3 maj 2008

Grillat

Av Linda - 3 maj 2008 18:39

Jag, min bror och barnen har grillat nu ikväll...barnen hoppade på studsmattan och bråkade som vanligt vems tur det är eller så knuffar de varandra om de är där samtidigt.

Vi spelade lite musik och hade det allmänt mysigt ute på terassen. jag är så nöjd med vår nya terass, det kan inte bli bättre. Fattar inte att vi inte byggde den så här för flera år sedan. Det såg verkligen fördjävligt ut där innan vi lade dit brädgolvet.


Skulle egentligen åkt och handlat idag men det blev inget, får göra det imorgon. All frukt jag köpte igår är redan slut, barnen äter frukt som gamar.

Måste köpa mer tvättmedel och sköljmedel för de senaste dagarna har jag tvättat tre maskiner om dagen. Speciellt nu efter Tovas kräk attack inatt.


Jag har klippt halva gräsmattan iallafall så lite har jag fått gjort...


Imorgon är det tipspromenad för mig och barnen igen,man vinner ju aldrig nåt men det är motiverande och göra nåt kul samtidigt som man motionerar.


Tova har mått bra idag så den där magsjukan gick fort över...hon får ha duntäcke inatt för hennes egna täcke måste tvättas och jag har inga andra.

Måste köpa hem lite extra täcken och kuddar, det är alltid bra och ha. 


På måndag ska vårt arbete lämnas in över internet till läraren i skolan. Känner lite panik nu, har inte hunnit gå igenom det och kollat om det är nåt mer som ska tilläggas eller tas bort...det måste vara PERFEKT, innan det lämnas in.


Som vanligt kommer jag bli förvånad om jag får VG, jag är helt klart nöjd med ett G. Men det har jag ju blivit förvånad över innan då jag fått det så jag har vanan inne ;-).


Min 5 åring är ju bara för söt...han har hittat en pinne han springer runt med och trollar med, han säger "villiosa"....

Om ni undrar så är det från Harry Potter som han gillar så mycket, även min dotter gillar den. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards