Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Linda - 19 maj 2008 17:47

Viggo fyller snart 5 år och det börjar bli dags för present till honom.

Jag kommer här att skriva en önskelista till honom med hjälp av han själv självklart.


1. Star wars gubbar och star wars lego.

2. Star wars tröja

3. Transformers (bilar som blir robotar)

4. Lego ambulans

5. Lego sjukhus

6. Såpbubblemaskin

7. Lego city, flygplan m.m

8. Darth wader mask + kläder

9. clown näsa


Av Linda - 19 maj 2008 14:29

jag tror jag var mer orolig än hon innan besöket...men sen när hon väl låg där och hade fått bedövningen så började hennes tårar rinna, hon skakade så hela stolen hoppade och hon ville inte dra ut tanden.


Men vi övertalade henne och tillslut började de på och prova lite så hon fick känna om det gjorde ont men hon kände ingenting så de fick fortsätta.

Hon bet nästan tandsköterskan i fingrarna först ;-).


Jag satt brevid och höll hårt i hennes händer, jag sa att hennes kompis också legat där i samma stol och dragit ut tänder och att det gjorde mycket ondare då hon klämde sin tumme...så det var nog en liten tröst....och plötsligt var tanden ute !


Hon fick en liten rosa burk (hon valde själv färg) att lägga sin tand i och så fick hon välja en leksak i en pippiväska.


Hon var skakig en lång stund efteråt så vi fick lugna ner henne lite innan vi kunde gå hem.


Vi åkte till affären efteråt och väl där fick hon välja en leksak som jag lovat henne om hon var duktig hos tandläkaren.

Av Linda - 19 maj 2008 10:13

Jag talade om för henne nu imorse när hon vaknade vad det var för dag idag.

Att det är tandläkaren som gäller efter lunch.

Hon blev så nervös och orolig, hon ska ha sitt kramdjur med sig dit sa hon.

Vi får väl se hur det går....

Av Linda - 19 maj 2008 09:42
GratisShop.se




Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards